וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיגוע דקירה בגוש עציון: גבר נפצע באורח בינוני, המחבלת נורתה

עודכן לאחרונה: 17.4.2023 / 22:06

גבר בן 36 נפצע לאחר שנדקר על ידי מחבלת בצומת הגוש. צוותי הרפואה שהגיעו למקום פינו אותו לבית החולים הדסה עין כרם כשהוא בהכרה מלאה. המחבלת שדקרה את הגבר - נורתה ומצבה אנוש

חשד לניסיון פיגוע דריסה בגוש עציון, שניים נפגעו - המחבל נורה/ללא

נעם אניספלד, גבר בן 36, נפצע הערב (שני) באורח בינוני בפיגוע דקירה שאירע בצומת גוש עציון. המחבלת שדקרה את אניספלד נוטרלה על ידי לוחמי גדוד שקד של חטיבת גבעתי, ומצבה הוגדר אנוש.

מדובר צה"ל נמסר כי מחבלת הגיעה למרחב צומת הגוש שבחטיבת עציון ודקרה אזרח ישראלי שפונה לקבלת טיפול רפואי בבית חולים. גורמים צבאיים ששוחחו עם וואלה! סיפרו כי המחבלת ירדה ממונית בציר העוקף של הצומת, הלכה רגלית לכיוון הטרמפיאדה במקום שם היא דקרה את אניספלד.

בתוך כך, בשעה 19:15, התקבל במוקד 101 של מד"א דיווח על פצוע דקירה בכביש 60 בעקבות פיגוע שאירע במקום. חובשים ופראמדיקים של מד"א יחד עם כוח רפואה של צה"ל הוזעקו למקום, העניקו לגבר טיפול רפואי ראשוני ופינו אותו לבית החולים הדסה עין כרם כשהוא בהכרה מלאה.

"אל יחידת הטראומה בהדסה עין כרם פונה מצומת הגוש פצוע בן 36, אשר סובל מפצע דקירה בפלג גוף עליון. כרגע יציב ובהכרה מלאה", נמסר מבית החולים הדסה עין כרם.

פיגוע דקירה בצומת גוש עציון. 17 באפריל 2023. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
הסכין בו השתמשה המחבלת. זירת הפיגוע בגוש עציון/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

בהתנחלות כרמי צור בה מתגורר אניספלד התייחסו לאירוע: "היום בשעה 19:15 לערך התרחש פיגוע דקירה בתחנת האוטובוס בצומת גוש עציון. הנדקר הוא נעם אניספלד, תושב כרמי צור כבן 36 שהמתין בתחנה לאוטובוס שיביאו לביתו שם חיכו לו אשתו ושלשת ילדיו".

"נעם פונה לביה"ח הדסה עין כרם במצב בינוני שם הוא עובר ברגעים אלו ניתוח בהרדמה מלאה. אנו מתפללים לרפואתו השלמה במהרה. המצב בו אדם בתום יום עבודתו בדרכו למשפחתו נדקר באכזריות אינו מתקבל על הדעת. אנו מאמינים שצה"ל וממשלת ישראל יעשו כל מה שנדרש בכדי למנוע בכל מחיר הישנות מקרים מעין אלה", הוסיפו.

"אין ספק שפיגוע זה הוא תוצאה של הסתה מתמשכת ופרועה שהאחראים לה הם מנהיגי הרשות הפלסטינית וארגוני הטרור, ואנו דורשים מהממשלה להילחם בהסתה ללא פשרות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully