וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נס המימונה של שלי: הטבעת נפלה לפח הזבל ונמצאה כעבור שעות

עודכן לאחרונה: 17.4.2023 / 15:27

שלי וילנ'ציק, תושבת ירושלים, זרקה בטעות את טבעות הנישואין והאירוסין שלה לזבל במהלך ההכנות למימונה. יום לאחר מכן הוזעקו עובדי העירייה לעזור לה ומצאו את הטבעות בעלות הערך הסנטימנטלי הגבוה תוך דקות. "מודה להם תודה עצומה"

בווידאו: חוגגים מימונה חורפית ברחבי הארץ/מערכת וואלה!

שלי וילנצ'יק, תושבת ירושלים בת 30, הייתה במהלך ההכנות למימונה בביתה בשבוע שעבר כשאיבדה את הטבעות בעלות הערך הסנטימנטלי הגבוה. "הורדתי את הטבעות כדי להתעסק עם הבצק וכשניקיתי את המטבח מהקמח הן כנראה נפלו. הפכתי את המטבח וגיליתי שזרקתי אותן לפח המוטמן", היא סיפרה.

בבוקר התקשרה וילנצ'יק למוקד העירייה שהגיעו למקום תוך דקות ועזרו לה למצוא את הטבעות היקרות. "שמתי שעון מעורר כדי להתקשר אליהם, אמרו לי שיגיעו תוך חמש דקות ונעזור לך לחפש את הטבעות. יצאתי בשש בבוקר עם מעיל. הם הוציאו את הפח ומצאו את שתי הטבעות. טבעת נישואין וטבעת אירוסין. יותר משהן יקרות יש ערך סנטימנטלי", תיארה בשמחה.

הטבעת של שלי וילנצ'יק שנפלה לאשפה ואבדה. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
הטבעות שנפלו לאשפה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

שלי ביקשה להודות לעירייה על העבודה: "מבקשת להודות לכל מחוז נפת צפון תודה עצומה. כזאת יעילות לא ראיתי המון זמן."

ראש העיר ירושלים, משה ליאון אמר כי "אגף התברואה בעיריית ירושלים שוב מוכיח את מסירותו ומחויבותו לתושבות ותושבי העיר. אנו מעריכים ומוקירים תודה לעובדים היקרים שעזרו למצוא את הטבעות של שלי, ובכך השיבו לה את החיוך והשמחה. עיריית ירושלים תמשיך לפעול למען כל תושבת ותושב בכל הרבדים. אנחנו כאן בשבילכם".

  • עוד באותו נושא:
  • ירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully