וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קניתי פודל קטנטן אבל הוא גדל והפך ל "סוס ששוקל 50 קילו"

30.4.2023 / 0:02

סוכנת נדל"ן אימצה כלב שהיה אמור להיות פודל מעורב, אלא שמהר מאוד היא גילתה שהוא ממש לא כזה כשהוא גדל לגודל של יותר מפי שניים ממה שהוא היה אמור להיות

ככה גדל בנטלי הכלבלב הקטן/kailynsellsdallas

כלב שהיה אמור להיות פודל גדל וגדל והגיע למשקל של יותר מ-30 קילו ממה שהוא היה אמור להיות כשאומץ. קיילין לי חשבה שהיא מאמצת פודל מעורב לחייה, אבל הכלבלב בנטלי הפך להיות דומה יותר לסוס או אריה מאשר לפודל הקטן והחמוד שהיא חשבה שהיא לוקחת לחייה. הוא כעת שוקל יותר מפי שניים מגודל של פודל ממוצע ומגדל גם רעמת כלבים גדולה.

לקיילין נאמר על ידי מגדל הכלבים ממנו קיבלה את הכלב שהוא תערובת של רועה אוסטרלי, גולדן רטריבר ופודל, ושהוא לא ישקול יותר מ-22 קילו. בת ה-26 נזכרת, "הוא היה כל כך קטן, שקל פחות מקילו כשאימצתי אותו. בתמונות שלו כגור, אפשר לראות את הצבעים השחורים שלו על הפרווה. הוא היה גור כל כך חמוד וטוב".

ככה הוא היה נראה כגור

וככה הוא נראה היום

כשבנטלי הגיע לגיל ארבעה חודשים הפרווה שלו התחילה להתבהר והוא גידל סוג של רעמה מתחת לפה שלו. קיילין סיפרה שהוא התחיל לגדול בקצב די מהירה באזור גיל שישה חודשים. סוכנת הנדל"ן מטקסס הבינה שמשהו לא בסדר כשהוא עבר את המשקל המיועד שלו בגיל שבעה חודשים. בזמן הזה הוא כבר שקל 28 קילו, 6 קילו יותר ממה שהוא היה אמור לשקול. "תראו איזה ארוך הוא היה, האוזניים שלו גדלו ממש והוא הפך להיות בהיר מאוד. קראנו לזה שלב הגדילה המוזר בגלל שהוא הפך להיות שונה לחלוטין ממה שהיה כגור. ידענו כבר שהוא לא יהיה הפודל האוסטרלי שרצינו".

כיום, בגיל שנה הוא כבר שוקל 45 קילו, ותוצאות ה-DNA שלו הוכיחו שהוא תערובת של רועה גרמני, לברדור, כלב הרים פירנאי ענק ואמריקן פיטבול טרייר.

לאחר שקיילין שיתפה את סיפור האימוץ שלה וציפתה להזדהות מהגולשים, כמעט כולם באו אליה בטענות על כך שהיא חשבה שהוא פודל מלכתחילה.

"אני לא רוצה להיות חצוף, אבל איך חשבת שלקחת פודל אוסטרלי?", כתב אחד ושני הוסיף: "איך הסתכלת על התמונה ואמרת, וואו זה פודל אוסטרלי?". קיילין הגיבה שלכלב היה היה הרבה שלבי אבולוציה אבל הבטיחה שהיא אוהבת אותו מאוד, היא סיכמה את הסירטון ואמרה: "רציתי כלב קטן, וקיבלתי סוס בגודל 50 קילו".

  • עוד באותו נושא:
  • כלב
  • כלבים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully