וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם אקדחים ובקבוק בנזין: חוליית חיסול חמושה נעצרה בצפון רגע לפני התנקשות

עודכן לאחרונה: 13.4.2023 / 10:03

במהלך חקירה סמויה שהתנהלה בימ"ר עלה החשד כי בכוונתם של חברי אחת מכנופיות הפשיעה להוציא לפועל ניסיון התנקשות בטווח זמן קרוב. הבלשים עצרו שישה שהיו לפי החשד רגעים ספורים לפני חיסול אדם אחר. ברשותם נתפסו שני אקדחים עם תחמושת, כלי רכב, בקבוק בנזין ומסכות

בווידאו: איש העסקים יאיר גלר מדבר על ניסיון ההתנקשות מצד איראן/מערכת וואלה! NEWS

שישה חברי כנופיית פשיעה בצפון נעצרו בחשד שניסו להתנקש באדם על רקע פלילי. ברשותם של השישה נתפסו שני אקדחים עם תחמושת, כלי רכב, בקבוק בנזין, מסכות ועוד. מעצרם של חמישה חשודים הוארך אמש (רביעי) בבית משפט השלום בחיפה עד ליום חמישי הבא ומעצרו של חשוד נוסף הוארך עד ליום שלישי. חקירת המשטרה נמשכת.

במהלך חקירה סמויה שהתנהלה בימ"ר עלה החשד כי בכוונתם של חברי אחת מכנופיות הפשיעה להוציא לפועל ניסיון התנקשות בטווח זמן קרוב. בלשי הימ"ר עצרו את השישה בערב חג הפסח השני, תוך שעל פי החשד היו בדרכם להוציא לפועל את תכנית ההתנקשות. במהלך מעצרם של החשודים נתפסו שני אקדחים ותחמושת, שלושה כלי רכב ששמשו אותם לביצוע המעשה - כשאחד מהם חשוד כגנוב, בקבוק בנזין, מסכות וכפפות.

מעצר חשודים שהיו בדרכם להתנקש באדם אחר בצפון. 13 באפריל 2023. דוברות משטרת ישראל
עם אקדחים ובקבוק בנזין. מעצר החשודים בצפון/דוברות משטרת ישראל

ששת החשודים בשנות ה-20 וה-30 לחייהם, תושבי עכו ונהריה, הובאו לחקירה ביחידה המרכזית במחוז חוף בחשד לניסיון רצח, נשיאת נשק, גניבת רכב, קשירת קשר לביצוע פשע ועוד.

לפני כשלושה חודשים חמישה בני אדם נעצרו בבאר יעקב בחשד שניסו לבצע חיסול. הם נעצרו בחניון בעיר כשברשותם שני אקדחים טעונים, כובעי גרב, מכשיר מעקב וכלי תקיפה נוספים. השוטרים ביצעו ירי באוויר ואז עצרו את החשודים לחקירה. מהמשטרה נמסר כי החשודים מוכרים להם, וכי היעד לחיסול לא ידוע.

האירוע החל כשקיבלה המשטרה דיווח על תנועת חשודים בחניון תת קרקעי בבאר יעקב. השוטרים הגיעו למקום והבחינו בחמישה, כשאחד מהם אוחז באקדח ולכן ביצעו מעצר מלווה בירי באוויר עד השתלטות מלאה על כלל החשודים והשכבתם ארצה לצורך מעצרם. בחיפוש ברכב נחשף אקדח טעון נוסף, כובעי גרב וכלי תקיפה, לרבות רובה ים, סכין וגרזן ומכשיר מעקב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully