וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וטרינרים הצילו את חייו של כלב שהתמכר לאלכוהול

עודכן לאחרונה: 13.4.2023 / 4:31

בעליו של הכלב קוקו היה נוהג להשאיר בקבוקי אלכוהול פתוחים ברחבי הבית במהלך הלילה. הכלב, שנהג לשתות מאותם בקבוקים, פיתח התמכרות חמורה לאלכוהול ונאלץ לשהות באשפוז כחודש. כעת, מצבו של קוקו השתפר ובקרוב מקווים כי אף יהיה מוכן לאימוץ

ווטרינרים בפלימות' שבבריטניה הצילו את חייו של כלב מסוג לברדור רטריבר, לאחר שהכלב פיתח התמכרות לאלכוהול. הכלב, שנהג לשתות מבקבוקי אלכוהול פתוחים, אושפז ומצבו השתפר. "פיזית נראה שהוא התאושש, אבל הוא עדיין מאוד חרד".

קוקו, כלב לברדור בן שנתיים, בילה את החודש האחרון בטיפול נמרץ וכמעט ונהרג לאחר שהתמכר לאלכוהול. דבון, עובד בבית מחסה לכלבים בפלימות', סיפר כי הציל את קוקו יחד עם כלב נוסף לאחר שבעליהם הלך לעולמו. עם הזמן התברר כי בעליהם הקודמים של זוג הכלבים היה נוהג להשאיר בקבוקי אלכוהול פתוחים ברחבי הבית במהלך הלילה, והכלבים היו נוהגים ללגום מהמשקאות.

עם השנים, התרגלו הכלבים לשתות מהבקבוקים הפתוחים ופיתחו התמכרות לאלכוהול. ההתמכרות הייתה כה חמורה, שאחד מהכלבים לא שרד את תהליך הגמילה והלך לעולמו. קוקו, לעומת זאת, הצליח לשרוד ונגמל מאלכוהול, אך היה תחת הרדמה במשך ארבעה שבועות.

קוקו הכלב מנצח התמכרות לאלכוהול. 13 באפריל 2023. סעיף 27 א׳ לחוק זכויות יוצרים, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
"אסירי תודה על כך שיצאנו מכלל סכנה", הכלב קוקו/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, סעיף 27 א׳ לחוק זכויות יוצרים

"אנחנו אסירי תודה על כך שיצאנו מכלל סכנה. קוקו כבר לא צריך לקחת את התרופות שלו וחוזר להתנהג כמו כלב רגיל", כתב בית המחסה לכלבים בטוויטר, "הוא עדיין לא מכון לאימוץ. למרות שפיזית נראה שהוא התאושש, נפשית הוא עדיין חרד מאוד לפעמים".

ארגון Woodside Animal Welfare Trust מסר כי מצבו של קוקו השתפר הודות לטיפול המסור של הצוות במחסה. "זה בהחלט עשה את ההבדל בנוגע להחלמתו ולרווחתו הכללית של הכלב ", מסר הארגון, "אף אחד לא יודע את הפרטים המדוייקים לגבי איך הכלבים האלה הגיעו להיות מכורים לאלכוהול, אבל אנחנו יודעים שללא הטיפול שלנו, קוקו כנראה לא היה שורד את החוויה הקשה הזו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully