וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עורך דין מהצפון נאשם בתקיפת אשתו וילדיו: "איים שירצח אותם"

עודכן לאחרונה: 3.4.2023 / 11:28

כתב האישום שהוגש נגד עורך הדין מפרט מסכת של אלימות קשה, שבמהלכה הכה את אשתו וילדיו במקרים רבים. באחד מהם, הוא הזהיר את אשתו כי היא "אם תצא מהבית, זה יהיה על כיסא גלגלים" ובמקרה אחר איים לירות בראשה

ניידת משטרה, זירת רצח בחיפה, 17 במרץ 2023. שלומי גבאי
במשטרה קוראים לכל אישה שחווה אלימות להתלונן/שלומי גבאי

כתב אישום חמור במעשי תקיפה הוגש בשבוע שעבר בבית משפט השלום בעכו נגד עורך דין מהצפון הנאשם במעשי תקיפה נגד אשתו וילדיו. כתב האישום שהוגש על ידי התובעת המשטרתית עו"ד הילה חביבה כהן ממחלקת התביעות במחוז צפון של המשטרה מפרט שורה של מעשי אלימות של הגבר כלפי אשתו וילדיו, כפי שעלה מחקירה שהתנהלה בתחנת משגב ל המשטרה.

במקרה האחרון, לפני כשבועיים, מתואר בכתב האישום כי אחרי ויכוח בין בני הזוג בנוגע לאיסוף בנם מהגן, חסם הגבר עם מכוניתו את המכונית שבה נסעה אשתו, סמוך לבית הוריו. הוא יצא ממכוניתו, ניגש לאשתו, צעק עליה ודרש שתיתן לו את מפתחות מכוניתה. בתם התערבה במטרה להרחיקו, הוא דחף אותה והיא נפלה ארצה.

אז ניגש לאשתו, לקח בכוח את מפתחות המכונית והחל להכותה, בראשה ובגופה, משך אותה בשערותיה ובידיה והובילה לעבר בית הוריו. אז הורה לאשתו ולשניים מילדיהם לתת לו את מכשירי הטלפון שלהם ולא, ירצח אותם. הוא הזהיר את אשתו כי אם תצא מהבית, זה יהיה על כיסא גלגלים. אחר כך נטל לידיו אגרטל והניף אותו לעבר אשתו. בתם נעמדה וחצצה ביניהם ועל פי כתב האישום, כך מנעה את תקיפת אמה.

מכתב האישום עולה כי גם יומיים קודם התפתח עימות בין בני הזוג, במהלכו ניסה הגבר לתקוף את אשתו. נוכח זאת התערבה בתם ואמרה כי תזמין משטרה ובתגובה הוא סטר על לחיה. אחר כך שם את אצבעו על מצחה של אשתו והזהירה כי יירה שלושה כדורים במצחה.

"מסכת של עבירות אלימות"

במהלך החקירה שניהלו חוקרי תחנת משגב של המשטרה התברר כי במהלך ארבע השנים האחרונות הכה הגבר את אשתו ארבע פעמים נוספות ופעם אחת הכה עם חגורה את שתי בנותיו, אחרי ששמע אותן מתווכחות ביניהן בחדרן.

רס"מ איאל אסעד, חוקר אלימות במשפחה בתחנת משגב אמר: "עם קבלת דיווח על אירוע נקודתי נפתחה חקירה במהלכה נחשפנו למסכת של עבירות אלימות מצדו של החשוד כלפי אשתו וילדיו לאורך תקופה ארוכה. ניהול של תיק בו עולים מקרי אלימות כלפי ילדים תמיד הרבה יותר מורכב נפשית לטיפול אך יחד עם זאת המוטיבציה להצליח להגיע למיצוי הדין עם החשוד גם הרבה יותר גבוהה בתיקים מסוג זה. אני קורא לכל אישה שחווה אלימות פיזית או מילולית לפנות למשטרה או לשרותי הרווחה לקבלת סיוע והכוונה".

עו"ד זאהי חמודי, המייצג את הנאשם אמר כי לקוחו מכחיש את המיוחס לו בכתב האישום וכופר מכל וכל באשמה. הוא ציין כי טרם הועברו לידיו חומרי החקירה והוא ילמד את התיק לאחר שייחשף אליהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully