וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוהר מואשם שאנס את בתו מאז הייתה בת 5 - במשך 9 שנים: "פגע בה כשהיו לבד בבית"

עודכן לאחרונה: 2.4.2023 / 20:38

בכתב אישום שהוגש לבית המשפט המחוזי בנצרת נכתב כי האב פגע בבתו בתדירות שהגיעה עד לכמה פעמים בשבוע. המעשים נמשכו עד שהנערה יצאה לבקשתה מבית הוריה למסגרת חינוכית. מעצרו של האב הוארך עד לתום ההליכים נגדו

קצין אח"מ בתחנת נתניה, רפ"ק אריק רזניק על אונס הקטינה בנתניה על ידי שישה תושבי ואדי ערה וג'סר א זרקא, 2 באפריל 2023/דוברות משטרת ישראל

סוהר בשירות בתי הסוהר אנס את בתו מאז שהייתה בת חמש, במשך תשע שנים - כך נכתב בכתב אישום שהוגש בשבוע שעבר לבית המשפט המחוזי בנצרת. "מעולם לא נתקלתי במקרה קשה כל כך", אמרה רס"ר צליל רז שחקרה את המקרה יחד עם רפ"ק דורון גבאי. לדבריה "בחקירה שנוהלה ברגישות וביסודיות עלו תיאורים מזעזעים".

מכתב האישום עולה כי האב, סוהר ותיק בשירות בתי הסוהר, פגע בבתו כששניהם היו לבד בביתם - בתדירות שהגיעה עד לכמה פעמים בשבוע. מדובר בסעיפי אישום של אינוס קטינה בת משפחה שלא בהסכמתה החופשית וכן מעשי סדום ומעשים מגונים בקטינה בת משפחה. עוד נטען בכתב האישום כי לאורך כל התקופה הרלוונטית, הורה האב לבתו לשמור את המעשים בסוד והורה לה שלא לספר עליהם לאיש.

ניידות משטרה. שלומי גבאי
ניידת משטרה, אילוסטרציה/שלומי גבאי

המעשים נמשכו עד שהנערה יצאה לבקשתה מבית הוריה למסגרת חינוכית. בתקופה האחרונה נקלעה למצוקה ולחרדות וסיפרה לאנשי הצוות החינוכי ולחברותיה על מה שעבר עליה בביתה. לאחר שהחשדות דווחו למשטרה, האב נחקר ובתחילת החקירה שתק כשנשאל על החשדות נגדו.

בהמשך החקירה ענה לשאלות וטען שמדובר בשקרים. בין הבת לאביה אף נערך עימות ובו אמר האב לבתו כי למרות הטענות נגדו הוא אוהב אותה ולא כועס עליה והיא השיבה לו שהיא לא מסוגלת להבין איך אבא שמנצל את בתו יכול גם לאהוב אותה. מעצרו של הנאשם הוארך עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully