וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תביעה נגד ר"מ לבנון לשעבר חרירי: "אנס ותקף דיילות במטוסו"

עודכן לאחרונה: 2.4.2023 / 15:25

התביעה הוגשה לבית משפט בניו יורק על ידי שתי דיילות שעבדו במטוס פרטי של חרירי, ובה נטען כי הוא אנס אחת מהן ותקף והטריד את שתיהן פעמים רבות לצד נאשמים נוספים. הוא הכחיש זאת והאשים את הדיילות בניסיון לגרוף רווחים על חשבון שמו הטוב

שתי דיילות טוענות שהן הותקפו מינית על ידי ראש ממשלת לבנון לשעבר סעד חרירי בעת טיסות במטוסו הפרטי - כך עולה מתביעה שהוגשה לבית משפט פדרלי בניו יורק בחודש שעבר. לפי רשת CNN, התביעה הוגשה נגד חרירי ונגד חמישה נאשמים נוספים בדרישה לסכום לא ידוע של פיצויים על בסיס חוק מקומי לנפגעי עבירות מין.

המתלוננות, שלא זוהו בשמותיהן, טענו כי חרירי אנס את אחת מהן, בנוסף ל"מקרים רבים של כליאת שווא, תקיפה מינית והטרדה מינית" של שתיהן. לפי המסמכים שהוגשו, התקריות התרחשו בין 2006 ל-2000 במטוס של חברה סעודית שבבעלותו של ראש ממשלת לבנון לשעבר. חרירי כיהן כראש ממשלת לבנון מ-2009 ועד 2011 ושוב מ-2016 ועד 2020.

סעד חרירי נואם בלבנון, 24 בינואר 2022. רויטרס
סעד חרירי נואם בלבנון, 24 בינואר 2022/רויטרס

אחת הדיילות טענה בתביעה כי היא התפטרה מעבדותה ב-2009 והשנייה פוטרה. לטענתן, חרירי כפה עליהן "אווירה רוויית מגע מיני בלתי-הולם, איומים, הטרדות ובקשות לטובות הנאה מיניות". הן האשימו את חרירי ב"ניצול לרעה של סמכותו בחברת התעופה עבור סיפוק חשקיו המיניים בעודו הופך את שתי המתלוננות לקורבנות שוב ושוב".

לשכת העיתונות של חרירי הכחישה את ההאשמות בהצהרה שמסרה ל-CNN, ואמרה כי התביעה "מלאה בהאשמות שקריות לחלוטין ובלתי מתקבלות על הדעת, שמטרתן לגרום לפרובוקציה ולהשמיץ את ראש הממשלה חרירי".

בנוסף לכך, לשכתו של חרירי טענה כי זאת הפעם השלישית שבה שתי הדיילות לתבוע את חרירי בניו יורק, והוסיפה כי "אין זה אלא מסע הכפשה מתוזמר על ידי שתי נשים המחפשות רווח כספי" וכי "אין אמת בטענות חסרות הבסיס הללו".

ב-CNN אמרו שהם פנתו לעורך דינו של חרירי, אך טרם קיבלו תגובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully