וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבר מאומץ גילה שאשתו בשש השנים האחרונות היא בעצם אחותו

10.4.2023 / 0:05

הזוג הביאו ביחד שני ילדים אך כשהאישה חלתה והיתה זקוקה להשתלת כליה הוא עשה בדיקות התאמה שהפכו את חייהם: "לא יודע איך אמשיך מכאן"

בדיקת DNA חשפה סוד משפחתי/thekennedyproj

גבר מאומץ גילה שאשתו בשש השנים האחרונות היא בעצם.. אחותו הביולוגית. הזוג הזה חולק שני ילדים והגבר גילה את הקשר הביולוגי שלו לאשתו רק אחרי שהיא חלתה ונאלצה לעבור השתלת כליה.

הפרוצדורה הרפואית שעברו השניים גילתה שה-DNA שלהם תואם ומעיד על כך שהם אחים. הגבר שיתף את הסיפור שלו ברדיט כאשר על פי הפוסט שלו הוא היה מאומץ ולא היה בקשר עם ההורים הביולוגיים ולכן לא עלה על כך שהוא נשוי לאחותו. הפיאסקו התגלה לאחר שהגבר עבר כמה בדיקות כדי לברר אם הוא מתאים או לא מתאים לתרומת כליה לאשתו. הוא נמצא תואם לחלוטין, כאשר אחת הבדיקות כללה ניתוח ה-DNA שלו.

DNA. Giphy
DNA/Giphy

"בדיוק לאחר שהבן שלנו נולד, אשתי חלתה והייתה זקוקה להשתלת כליה. בדקנו את הקרובים שלה ואף אחד מהם לא נמצא תואם". הגבר היה בטוח שגם הוא לא יימצא תואם עבור אשתו מפני שאין ביניהם לכאורה קרבה משפחתית, בכל מקרה הוא החליט לעבור בדיקה ליתר ביטחון.

"קיבלתי טלפון יום לאחר מכן ואמרו לי שאני תואם", הוא סיפר. הרופא המליץ לו לעשות בדיקות נוספות והוא הסכים: "לא חשבתי על זה יותר מדי". אבל לאחר שהגיעו התוצאות מבדיקות הרקמות שהוא עשה, הגבר הבין שהוא ואשתו תואמים בצורה חריגה.

הבדיקות הסיקו למעשה שבין בני הזוג יש קרבה ביולוגית וככל הנראה שהם אחים, תסריט שנמצא מופרךל אבל אכן אושר לאחר מכן. "לא יודע איך אמשיך מכאן", סיכם הגבר בפוסט שנמחק לאחר מכן, "היא אשתי והאמא של הילדים שלנו. הפוסט הזה יימחק אבל הכול נכון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully