וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נער בן 13 ישן 3 שנים באוהל וגייס 860 אלף דולר להוספיס

מערכת וואלה! חדשות

עודכן לאחרונה: 30.3.2023 / 3:07

בגיל 10, אחרי שקיבל אוהל במתנה משכנו חולה הסרטן שנפטר בשנת 2020, פתח מקס ווזי בן ה-10 בפרויקט "נער באוהל". כעבור שלוש שנים, אחרי שגייס את הסכום העצום, הוא חזר לישון במיטתו בבית. "אני מקווה שזה יגרום לאנשים להבין שילדים מסוגלים להרבה יותר מכפי שחושבים"

מקס ווזי, הנער שישן 3 שנים באוהל וגייס 860 אלף דולר להוספיס לחולי סרטן/תיעוד ברשתות החברתיות, שימוש לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים

מקס ווזי, נער בריטי בן 13, ישן השבוע בביתו בפעם הראשונה מזה שלוש שנים. מאז שהיה בן 10 הוא בילה את כל הלילות באוהל בחצר הבית, כחלק מפרויקט גיוס כספים למען הוספיס לחולי סרטן. בשלוש השנים האחרונות הוא הצליח להגיע לסכום של 860 אלף דולר.

את הפרויקט, שווזי העניק לו את השם "נער באוהל", הוא התחיל ב-28 במרץ 2020. הוא הציב אוהל בחצר ביתו בעיר דבון כדי לאסוף כספים למען ההוספיס שטיפל בשכנו שמת מסרטן באותה שנה. לפני מותו העניק לו השכן את האוהל, לדבריו, כדי שיוכל "לצאת להרפתקה".

את השהייה שלו באוהל מדי לילה תיעד ווזי באינסטגרם. הוא העלה בחשבון שלו 641 תמונות, ויש לו קרוב ל-20 אלף עוקבים. בחלק מהתמונות הוא מתועד באתרים אחרים שאליהם לקח את האוהל שלו לטיולים, ובהם גן החיות של לונדון, הגינה שליד מעון ראש הממשלה הבריטי, פריז ומקומות רבים אחרים.

"אלה היו השנים היפות בחיי עד כה", סיפר ווזי בתום התקופה, שלדבריו התכוון לגייס רק 100 לירות שטרלינג כשהתחיל את הפרויקט. "זה מטורף שזכיתי לתשומת לב רבה כל כך, אבל אני מקווה שזה יגרום לאנשים להבין שילדים מסוגלים להרבה יותר מכפי שאנשים חושבים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully