וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו ישתתף במסע הבחירות של הליכוד

1.1.2001 / 13:19

ראש הממשלה לשעבר ומועמד הליכוד נפגשו היום בירושלים; נתניהו הביע תמיכה בשרון, אך סרב להתייחס ליכולתו להגיע להסכם שלום; לגבי השתלבותו בממשלה עתידית אמר: אני לא מחפש ג'ובים


מאת אסף לוי

ראש הממשלה לשעבר, בנימין נתניהו, צפוי להשתתף בתשדירי הבחירות של הליכוד בהם יקרא לבוחרים להצביע למועמד הליכוד, אריאל שרון. השניים נפגשו הבוקר בירושלים ודנו בשיתוף הפעולה בבחירות הקרובות.

בתום הפגישה הביע נתניהו תמיכה במועמדותו של שרון, אך עם זאת הדגיש כי קיים צורך בבחירות כלליות לכנסת. נתניהו אף הודיע כי יקיים כנס של תומכים בו יקרא לתמיכה בשרון במירוץ לראשות הממשלה, וכי ישתתף, לצד שרון, בכינוסי הבחירות שיערוך הליכוד.

לאחר פגישתם ערכו שרון ונתניהו מסיבת עיתונאים במלון קינג דיויד. כשנשאל נתניהו אם לדעתו שרון יהיה ראש ממשלה יותר טוב, ענה: "יותר טוב מברק זה ברור כשמש. שרון יוכל לטפל בצורה מוצלחת יותר בטרור". לדבריו, הדבר החשוב ביותר עכשיו הוא להחליף את ברק, וכי אין לו ספק ששרון יכול לבלום את הסכנות הביטחוניות. נתניהו סרב להתייחס האם ביכולתו של שרון להגיע להסכם שלום. לגבי השתלבותו בממשלה במידה ושרון ייבחר, אמר נתניהו "אני לא מחפש גו'בים".

התגייסותו של נתניהו כיועץ וכבעל השפעה על ציבור הבוחרים למסע הבחירות של שרון לראשות הממשלה, תהיה ללא שכר, כך גילה אביב בושינסקי, דוברו של ראש הממשלה לשעבר. לדבריו, "נתניהו הוא אישיות ציבורית והוא יעשה זאת כי הוא מאמין בדרך".

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully