וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פנייה לרה"מ לאחר שדיסטל אטבריאן תקפה רופאים ששבתו: "עצור את מכונת ההסתה והרעל"

עודכן לאחרונה: 29.3.2023 / 18:00

יו"ר ההסתדרות הרפואית קרא לנתניהו לעצור את השיח האלים והידרדרותו, לאחר ששרת ההסברה כינתה רופאים ששבתו במחאה נגד המהפכה המשפטית "אכזריים". פרופ' חגי כתב במכתב לנתניהו: "רופאי ישראל לא יירתעו משום דברי הבל והסתה מרושעים"

שרת ההסברה גלית דיסטל אטבריאן אומרת בערוץ 14 כי "ערוץ 13 מכוונים לכך שאחד מאיתנו יחטוף ירייה", ב-16 במרץ 2023/ערוץ 14

יו"ר ההסתדרות הרפואית, פרופ' ציון חגי, פנה היום (רביעי) לראש הממשלה בנימין נתניהו, לאחר ששרת ההסברה גלית דיסטל אטבריאן תקפה רופאים ששבתו במחאה נגד המהפכה המשפטית, וכינתה אותם "אכזריים". במכתב שכותרתו "עצירת מכונת ההסתה והרעל לאלתר" כתב פרופ' חגי כי "אני דורש לגנות באופן ברור ופומבי את הדברים של השרה, ולתבוע בכל תוקף מאנשי מפלגתך ומחברי הקואליציה להימנע מאמירות משתלחות ומסיתות בעתיד".

"אדוני ראש הממשלה, קראת בנאומך להימנע מאלימות ואנו שותפים לקריאה זו - אסור בשום אופן לחצות קווים ולנקוט באלימות מילולית או אחרת, בוודאי כזו הנאמרת על ידי מי שנושא ים בתפקידים ממלכתיים, קל וחומר בתפקידי הסברה", המשיך פרופ' חגי. "עליך לעצור את השיח האלים ואת הידרדרותו - מדובר בדיני נפשות".

אתמול טענה דיסטל אטבריאן בציוץ בטוויטר כי עלות השביתה שהחילה ההסתדרות על המשק עלתה כשני מיליארד שקלים. בהמשך הציוץ הוסיפה: "מהרופאים ששבתו הייתי שוללת את הרישיון. לאנשים מהסוג האכזרי הזה אסור לאפשר גישה לחולים". יו"ר ההסתדרות הרפואית השיב לדברים במכתבו, וכתב כי "רופאות ורופאי ישראל הם בסיס ההגנה החשוב לביטחון העם וכל פגיעה בהם היא פגיעה אנושה בשלמות ובביטחון העם".

"רופאי ישראל לא יירתעו משום דברי הבל והסתה מרושעים. לאכזבתנו הרבה, גם לאחר הודעתך על השהיית החקיקה, מכונת ההסתה והרעל לא נעצרה, נהפוך הוא היא אף הגבירה קצב", ציין יו"ר ההסתדרות הרפואית. "רופאות ורופאים נפגעים מאלימות מילולית ופיזית ברחובות ובמקומות העבודה. כך לדוגמה רופא ערבי הותקף לפני שבוע בבני ברק רק משום היותו ערבי ואף 'זכה' לכינוי 'ערבי מסריח', ואתמול הותקפה רופאה מבית חולים תל השומר שבאה לעבודתה במרפאה בבני ברק רק משום שלטענת חלק מהפורעים לא הייתה לבושה בצורה צנועה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully