וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעל דירה דרש חוב של 500 שקל - הדיירים סירבו לשלם ותקפו אותו באמצע הכביש

עודכן לאחרונה: 29.3.2023 / 12:23

שני אחים ממזרח ירושלים מואשמים שתקפו את בעל הבית שבו התגוררו. על פי כתב האישום, בעל הדירה התקשר לאביהם, לאחר שלא שילמו את חשבון החשמל במשך שלושה חודשים. כשסירב לשלם, איים בעל הנכס כי ינתק את החשמל. אחד האחים קבע להיפגש כדי להסדיר את החוב, ואז תקף אותו

בווידאו: בעל דירה דרש חוב של 500 שקלים - הדיירים תקפו אותו באמצע הכביש/דוברות משטרת ישראל

כתב אישום הוגש היום (רביעי) נגד שני אחים בשנות ה-20 לחייהם, באסל ומוחמד עויסאת ממזרח ירושלים. השניים מואשמים כי תקפו וגרמו נזק לרכבו של בעל דירה שהיה לו סכסוך כספי עם אביהם. על פי האישומים, בעל הדירה פנה לאביו של השניים, כדי לדרוש ממנו חוב של 500 שקלים על חשבון החשמל בדירתם שלא שולם במשך שלושה חודשים. האב סירב, ובעל הנכס איים כי ינתק את הדירה מהחשמל באותו סוף השבוע.

באסל עויסאת התקשר לבעל הדירה וקבע להיפגש איתו בשכונת בית צפאפא, כדי להסדיר את החוב. עם הגעתו של בעל הנכס למקום, נחסם רכבו על ידי מכונית אחרת, ממנה ירדו שלושה חשודים בתקיפה ושני האחים הנאשמים, והחלו לתקוף את בעל הדירה עם מוטות מתכת במשך דקות ארוכות. בעל הנכס הצליח להימלט ולהסתתר בבניין סמוך וכך ניצל, לאחר מכן הוא אושפז בבית החולים שערי צדק בעיר עם פגיעות ברגליים ובידיים.

עם הגשת התלונה במשטרה, הגיעו בלשי תחנת מוריה לביתם של החשודים ועצרו כמה מהם בחשד למעורבות באירוע. מעצרם הוארך ונמשכו פעולות החקירה שהבשילה תוך גיבוש ראיות לכדי כתב אישום שהוגש על ידי יחידת התביעות המשטרתית במחוז ירושלים נגד שני האחים. חקירת אירוע האלימות טרם הסתיימה וייתכן שיוגשו כתבי אישום נוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully