וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרמטכ"ל: "צריך לדעת לחיות עם מחלוקת ולא לערב אותה בשיח עם מדים"

עודכן לאחרונה: 28.3.2023 / 20:07

ראש המטה הכללי אמר כי יש להשאיר את המחלוקות הנוגעות למהפכה המשפטית מחוץ לצבא - ולא לערב אותם בשיח עם מדים. "צריך להחזיק את המסגרת מבצעת ומלוכדת - במיוחד בימים קשים", אמר. "זהו צו השעה - אין לשכוח שבחירת משימות היום עלולה להביא לבחירת משימות אחרות מחר"

תיעוד של שוטרים נותנים מכות לפנים של מפגינים נגד המהפכה המשפטית/עמית סלע

ראש המטה הכללי רב אלוף הרצי הלוי אמר היום (שלישי) כי יש להשאיר את המחלוקות הנוגעות למהפכה המשפטית מחוץ לצבא - ולא לערב אותם בשיח עם מדים. "אין לשכוח שבחירת משימות היום עלולה להביא לבחירת משימות אחרות מחר", הדגיש הלוי. "צריך להחזיק את המסגרת מבצעת ומלוכדת - במיוחד בימים קשים זהו צו השעה".

"בימים האחרונים לֹא מעט אנשים אומרים לי: 'תבחר באיזה צד של ההיסטוריה אתה רוצה להיות'", המשיך הלוי. "הם, אגב, משני צידי המחלוקת. וזו תשובתי: 'בחרתי', כי אנחנו בחרנו. ברגע שלבשנו מדים, בחובה, בקבע ובמילואים, בחרנו להיות בצד שמגן על המדינה. בחרנו להיות אלה שמאפשרים כאן את החיים, את השגשוג, וכן - גם את הזכות להיות חלוקים."

משמר כבוד לרמטכ"ל ה-23, הרצי הלוי ברחבת בניין הרמטכ"ל הקריה, 16 בינואר 2023. ראובן קסטרו
"להשאיר את המחלוקות בחוץ". הלוי/ראובן קסטרו

הרמטכ"ל הוסיף ואמר כי גם כשקשה - על המשרתים להתייצב ולהיות מגיני המדינה. "האזור בו אנו חיים והאיומים המופנים כלפינו אינם מתירים לנו לסדוק את השכבה הביטחונית שלנו ולוּ במקצת", אמר. "הדבר נכון ביתר שאת בימים אלה - זהו הצו: לצופף שורות ולהמשיך להגן תחת צה"ל אחד, הערוך לכֹל משימה וּמבצעה על פי ערכי צה"ל, כך היה וכך יהיה. זו המצוינות שלנו בפסח תשפ"ג, שנת 2023 .זו הנחשוניות שלנו: להיות מגיני המדינה הזו כלפי חוץ גם כשקשה בתוכנו, להתייצב וּלפלס להנתיב קדימה, דרך כל המהמורות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully