וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"החשוד מנוטרל!": פורסמו סרטוני מצלמות הגוף של השוטרים בירי בנאשוויל

עודכן לאחרונה: 28.3.2023 / 19:11

הסרטונים הם ממצלמות הגוף של השוטרים רקס אנגלברט ומייקל קולזו, שירו והרגו את התוקפת אודרי הייל בת ה-28. אפשר לראות בהם את השוטרים נכנסים לבית הספר על רקע אזעקות צורמות ומיד לאחר מכן מחפשים בחדרים אחרי היורה

בווידאו: שישה הרוגים בירי בבית ספר יסודי בנאשוויל/רויטרס

משטרת נאשוויל פירסמה את התוכן של מצלמת הגוף של לפחות שני שוטרים שהגיעו לזירת הירי ההמוני אתמול (שני) בבית הספר היסודי-הנוצרי, שבו נהרגו שלושה ילדים בני תשע ושלושה מבוגרים.

הסרטונים שנלקחו ממצלמות הגוף של השוטרים רקס אנגלברט ומייקל קולזו, שירו והרגו את התוקפת אודרי הייל בת ה-28. אפשר לראות בהם את השוטרים נכנסים לבית הספר על רקע אזעקות צורמות ומיד לאחר מכן מחפשים בחדרים אחרי היורה.

הם שומעים יריות מהקומה השנייה וממהרים במדרגות לקול הירי שמתחזק. השוטרים מתקרבים למקום שממנו מגיע הקול, ואנגלברט, חמוש ברובה סער, מגיע לפינה ויורה כמה פעמים לעבר אדם שנמצא ליד חלון גדול, שנופל לקרקע.

קולזו מתקדם פנימה ונראה כי הוא יורה לעבר האדם שעל הקרקע ארבע פעמים באמצעות אקדח וצועק "תפסיק לזוז!". השוטרים לבסוף מתקרבים לאדם שעל הרצפה, מזיזים את האקדח שלו ואומרים בקשר, "החשוד מנוטרל! החשוד מנוטרל!".

הסרטון ממצלמות הגוף:

מצלמות הגוף של השוטרים בנאשוויל. טוויטר, צילום מסך
תמונות ממצלמת הגוף/צילום מסך, טוויטר
מצלמות גוף של השוטרים בנאשוויל. טוויטר, צילום מסך
תמונות ממצלמת הגוף/צילום מסך, טוויטר
מצלמות הגוף של השוטרים בנאשוויל. טוויטר, צילום מסך
תמונות ממצלמת הגוף/צילום מסך, טוויטר
מצלמות הגוף של השוטרים בנאשוויל. טוויטר, צילום מסך
תמונות ממצלמת הגוף/צילום מסך, טוויטר

סרטון של אודרי הייל בבית הספר

אודרי הייל, הרוצחת בבית ספר בנאשוויל טנסי. טוויטר, צילום מסך
אודרי הייל/צילום מסך, טוויטר

משטרת נאשוויל פירסמה אמש את הסרטון המחריד שבו נראית הייל, תלמידה לשעבר בבית הספר, נכנסת לבית הספר היסודי-נוצרי "קובננט" ביריות ואז ממשיכה בשלווה להלך במסדרונות עם שני רובי סער בידיה.

בסרטון נראית הייל פותחת בירי מסיבי על דלתות הזכוכית בכניסה. לאחר שהיא נמצאת כבר בתוך הבניין, הייל, שעונדת כובע מצחייה אדום הפוך, מכנסי צבא ו-וסט כהה, נכנסת לחדרי הכתות דרך הדלתות הלא נעולות, ומחפשת קורבנות אפשריים. הייל הגיעה לבית הספר במכונית הונדה פיט וחנתה מחוץ לבניין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully