וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יש ביצים וסכינים": 3 נעצרו בחשד שתכננו לפגוע במפגינים נגד המהפכה המשפטית בירושלים

עודכן לאחרונה: 28.3.2023 / 17:44

השלושה, תושבי יבנה, פרסמו סרטון ברשתות החברתיות בו הם נוסעים בתוך רכב ומאיימים לפגוע במוחים במקום. במכונית של החשודים נראה אקדח וביצים והם נשמעים אומרים "יש ביצים, יש סכינים, יש נשקים, אנחנו בדרך לירושלים"

"יש ביצים וסכינים": 3 נעצרו בחשד שתכננו לפגוע במפגינים נגד המהפכה המשפטית בירושלים/סעיף 27 א

שלושה חשודים נעצרו היום (שלישי) בחשד שתכננו לפגוע במפגינים נגד המהפכה המשפטית בירושלים. זאת, לאחר שפרסמו סרטון ברשתות החברתיות בו הם נוסעים בתוך רכב ומאיימים לפגוע במוחים במקום. במכונית של השלושה נראה אקדח וביצים והם נשמעים אומרים "יש ביצים, יש סכינים, יש נשקים, אנחנו בדרך לירושלים".

החשודים, תושבי יבנה בשנות ה-20 לחייהם, נעצרו בהפגנה שהתקיימה בסמוך לסינימה סיטי בעיר - על ידי יחידה מיוחדת של משטרת ישראל. אחד מהם נשא נשק ברישיון - שנלקח ונתפס על ידי הכוחות, כמו גם תבניתת הביצים. ניטור הסרטון נעשה על ידי שירות הביטחון הכללי ומשטרת מחוז ירושלים - שפעלו לאיתורם של השלושה. בחקירתם עלה כי הם הגיעו להפגנה במטרה לפגוע במוחים במקום נגד המהפכה המשפטית שמקדמת הממשלה.

השלושה הובאו היום לבית משפט השלום בירושלים לדיון בבקשה להאריך את מעצרם. השופט החליט לשחררם למעצר בית תחת תנאים מגבילים - אך המשטרה הגישה ערר על החלטה זו ועיכוב על ביצועה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully