וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: 6 הרוגים, בהם 3 ילדים, בירי בבית ספר נוצרי בנאשוויל; היורה חוסלה

עודכן לאחרונה: 27.3.2023 / 20:37

סניף FBI בטנסי מסר אחרי חיסול היורה - נערה שברשותה היו "שני רובי סער ואקדח" - כי "אין כעת איום על ביטחון הציבור". בבית הספר הפרסביטריאני לומדים 200 תלמידים בגילי גן עד כתה ו' ועובדים 33 מורים

לפחות שישה בני אדם, שלושה מבוגרים ושלושה ילדים, נהרגו היום (שני) בנאשוויל בטנסי לאחר שחמוש פתח בירי בבית ספר נוצרי פרטי בעיר, כך דיווחה משטרת נאשוויל במסיבת עיתונאים. היורה נהרגה על ידי המשטרה.

הירי התרחש בבית הספר "קובננט" בשדרות ברטון הילס. מחלקת הכבאות דיווחה על תקרית שבה מעורב "תוקף פעיל" ב-10:30 בבוקר CT (זמן מקומי נוכחי). היורה, שהיתה בגיל העשרה, נהרגה בקומה השנייה של בית הספר. ברשותה היו "שני רובי סער ואקדח", על פי משטרת נאשוויל.

ירי בבית ספר יסודי נוצרי בנאשוויל טנסי. טוויטר, צילום מסך
מתחם בית ספר "קובננט"/צילום מסך, טוויטר
ירי בבית ספר נוצרי יסודי בנאשוויל בטנסי. טלי גולדשטין, צילום מסך
לאחר הירי בבית הספר/צילום מסך, טלי גולדשטין
ירי בבית ספר יסודי נוצרי בנאשוויל טנסי. טוויטר, צילום מסך
לאחר הירי בבית הספר/צילום מסך, טוויטר

שלושה "ילדים פצועים הועברו לבית החולים, כולם סובלים מפצעי ירי", אמר דובר בית החולים ונדרבילט יוניברסיטי, ג'ון האוזר, מוקדם יותר. "מותם נקבע עם הגעתם". שמות הקורבנות והגילים שלהם ושם היורה לא פורסמו.

זמן קצר לאחר שהמשטרה הודיעה כי היורה נהרג, סניף ה-FBI בטנסי מסר כי "אין כעת איום על ביטחון הציבור". בית הספר הפרסביטריאני כולל 200 תלמידים בגילי גן עד כתה ו' ומעסיק 33 מורים, על פי אתרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully