וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרקליטו של נתניהו: לא אייצג אותך במשפט אם החקיקה תעבור

עודכן לאחרונה: 27.3.2023 / 8:10

בעז בן צור, המייצג את ראש הממשלה בתיק 4000, הודיע לו כי לא יוכל להמשיך בכך אם המהפכה המשפטית לא תיעצר. ההחלטה אם לשחררו מייצוגו של נתניהו נמצאת בידי בית המשפט

בווידאו: הפגנות ענק ברחבי הארץ, עשרות אלפים חסמו את נתיבי איילון/צילום: יותם רונן, חדשות 13

פרקליטו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, בעז בן צור, הודיע לו הבוקר (שני) כי לא יוכל להמשיך לייצגו בתיק 4000 אם המהפכה המשפטית לא תיעצר. בתיק 4000, המכונה פרשת וואלה-בזק, נאשם נתניהו בשוחד, מרמה והפרת אמונים. ההחלטה אם לשחרר אותו מייצוגו של נתניהו נמצאת בידי בית המשפט, השוקל את קצב התקדמות התיקים בהחלטות מסוג זה. השופטים במשפטו של נתניהו סבורים שקצב שמיעת התיק איטי למדי.

ההודעה של בן צור מצטרפת ללחץ הגובר על נתניהו לעצור את הליכי החקיקה בכנסת לקראת פגרת החגים, שהולך ומתעצם מאז שהודיע אתמול על פיטוריו של שר הביטחון יואב גלנט. ההחלטה להדיח את גלנט, שקרא לעצור את החקיקה בשל אזהרות מערכת הביטחון מפני השלכותיה, הוציאה עשרות אלפים לרחובות ברחבי הארץ ובכירי הקואליציה יתכנסו הבוקר כדי להכריע בנושא.

בינתיים, ועדת החוקה תתכנס הבוקר כדי להצביע על אישור החוק לשינוי הרכב הוועדה למינוי שופטים לקריאה שנייה ושלישית. זאת אף שנשיא המדינה יצחק הרצוג הפציר הבוקר בקואליציה לעצור את החקיקה ללא דיחוי על רקע המשבר המעמיק.

ראש הממשלה בנימין נתניהו בישיבת הממשלה, 19 במרץ 2023. רויטרס
הלחץ עליו גובר. נתניהו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully