וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרב אדלשטיין: לא להתעמת עם מפגינים נגד הרפורמה המשפטית בבני ברק

עודכן לאחרונה: 22.3.2023 / 22:11

הרב, ממנהיגי הציבור החרדי, פרסם הוראה לבחורי ישיבות שלא להשתתף בהפגנות, זאת לקראת המחאה שצפויה מחר נגד הרפורמה המשפטית בבני ברק. "לא להיכנס עמהם בדברים בשום פנים ואופן, וחס וחלילה מלצאת לרחובה של עיר ולהשתתף בשום הפגנה"

"חרדים לדמוקרטיה": הפגנה נגד המהפכה המשפטית מחוץ לביתו של גפני/מערכת וואלה!

הרב גרשון אדלשטיין בן ה-98, ממנהיגי הציבור החרדי, פרסם היום (רביעי) הוראה לבחורי ישיבות שלא להשתתף בהפגנות ולא להתעמת עם מתנגדי הרפורמה המשפטית, זאת לקראת המחאה שצפויה מחר בבני ברק. את ההוראה פרסם בשמו יו"ר ועד הישיבות הרב חיים אהרון קאופמן.

בהודעה נכתב: "באשר קמו באחרונה אנשים הרחוקים לדאבוננו מתורה ומקיום מצוותיה, בדברי מצה ומריבה על יושבי אוהל תלמידי הישיבות הקדושות שהן הם מקיימי עולם, הננו בקריאה לכלל תלמידי הישיבות היקרים, רחקו מהם ומהמונם ולא להיכנס עמהם בדברים בשום פנים ואופן, וחס וחלילה מלצאת לרחובה של עיר ולהשתתף בשום הפגנה".

בהודעה התייחסו גם לחג הפסח וציינו כי "בימים אלו בהם יצאנו לחירות עולם ואין לך בן חורין אלא מי שעוסק בתורה, יוסיפו חיזוק בעמלה של תורה ובשקידתה".

הקמת לשכת גיוס במסגרת הפגנה נגד המהפכה המשפטית,בני ברק 16 במרץ 2023. אמנון חורש, אתר רשמי
לשכת הגיוס שהקימו אנשי מחאת המילואמינקים בבני ברק בשבוע שעבר/אתר רשמי, אמנון חורש

דריכות נרשמה היום בבני ברק לקראת הכוונה של מארגני המחאה נגד הרפורמה המשפטית להגיע מחר בערב לעיר ולהפגין שם. תושבי העיר, בהם בכירים במערכת הפוליטית, מתחו ביקורת על כוונת המפגינים להגיע לעיר וקראו לא להתעמת עמם.

"אני קורא לכל התושבים ובני המגזר החרדי לא להתייחס למפגינים, לא לבוא איתם בעימותים ולא לשחק לידיים שלהם, זה אסור. ולצד הקריאה הזאת, אני תוהה מה פתאום הם עושים הפגנה בבני ברק? מה תושבי בני ברק אשמים ומה הם רוצים מהם?", אמר ח"כ משה גפני, מראשי יהדות התורה ותושב העיר, בשיחה לוואלה!.

"ללכת נגד אוכלוסיה או ציבור כדי לייצר כותרות? המטרה ברורה, הם מנסים לגרור את המגזר החרדי לתוך המחאה הזאת כי את הציבור שלנו קל יותר להשמיץ מאת שמחה רוטמן או יריב לוין", הוסיף גפני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully