וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תשרפו": צעיר נעצר בחשד להצתת משרדי ביטוח לאומי בקריית שמונה

עודכן לאחרונה: 22.3.2023 / 20:45

לוחמי כיבוי והצלה שהגיעו למקום הצליחו להשתלט על השריפה ומנעו את התפשטות האש לתוך המבנה. המקרה הסתיים ללא נפגעים. שוטרים זיהו כתובות "תשרפו" שרוססו ופרסו מחסומים ביציאות מהעיר עד שעצרו את החשוד. מחר יוחלט האם להביא אותו בפני בית המשפט

בן 22 מקריית שמונה נעצר בחשד להצתת משרדי ביטוח לאומי בעיר/מצלמות אבטחה

צעיר בן 22 מקריית שמונה נעצר הערב (רביעי) בחשד להצתה של משרדי ביטוח לאומי בעיר. שוטרים שהגיעו זיהו כתובות "תשרפו" שרוססו וכן גם ניסיון להצית את אזור הכניסה לבניין. לוחמי כיבוי והצלה שהגיוע למקום הצליחו להשתלט על השריפה ומנעו את התפשטות האש לתוך המבנה. המקרה הסתיים ללא נפגעים.

המשטרה פרסה מחסומים ביציאות מהעיר ובמקביל הופעלו כמה אמצעים שהביאו למעצרו של החשוד. כמו כן, מחר יוחלט האם להביא את החשוד בפני בית המשפט.

בן 22 מקריית שמונה נעצר בחשד להצתת משרדי ביטוח לאומי בעיר. מצלמות אבטחה, אתר רשמי
כתובת הגרפיטי בכניסה לבניין, הערב/אתר רשמי, מצלמות אבטחה

הבוקר כלבה הצילה את חייהם של בני זוג ששריפה פרצה בדירתם בנהריה. לדברי הדיירת, הנביחות של הכלבה העירו אותם משנתם, מה שגרם להם לשים לב לכך שביתם עולה באש, ולהימלט בזמן.

השריפה פרצה לפנות בוקר בדירתם של בני הזוג ברחוב בורוכוב בעיר. נביחות הכלבה בפרוץ השריפה העירו את בני הזוג, שמיהרו לצאת מהמקום ולהזעיק מכבי אש, בעוד הכלבה נותרה לכודה בדירה. מאוחר יותר היא חולצה על ידי לוחמי האש מחדר השינה שבו הסתתרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully