וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ רם בן ברק: תומך במילואמיניקים שהודיע שיפסיקו להתנדב

עודכן לאחרונה: 22.3.2023 / 14:59

חבר הכנסת מיש עתיד, שכיהן בעבר כסגן ראש המוסד, נאם במליאת הכנסת והביע תמיכה במהלכי סירוב אנשי המילואים שלא להתנדב אם החקיקה נגד המהפכה המשפטית תימשך: "אני מעודד כל מחאה בכל האמצעים"

ח״כ רם בן ברק מיש עתיד אמר היום במליאת הכנסת כי הוא תומך בסרבנות המילואימניקים להתייצב בצה״ל בגלל קידום הרפורמה המשפטית. 22 במרץ 2023/ערוץ כנסת

ח"כ רם בן ברק מיש עתיד אמר היום (רביעי) במליאת הכנסת כי הוא תומך בסרבנות המילואימניקים להתייצב בצה"ל בגלל קידום הרפורמה המשפטית.

במהלך נאומו שאל השר אופיר סופר את בן ברק האם הוא מגנה את השימוש בסרבנות. "אני מעודד את כל המחאה שיוצאת נגד ההפיכה המשפטית, בכל האמצעים", השיב בן ברק. "אם אנשים שמתנגדים למילואים חושבים שהגיע הזמן להפסיק להתנדב וזאת המחאה שלהם - אני בהחלט תומך בהם".

רם בן ברק, שבתרבות חדרה 
19.06.21. שלומי גבאי
תומך במחאת המילואמיניקים. בן ברק/שלומי גבאי

בן ברק הוסיף: "אני שירתתי במוסד 34 שנים ובמסגרת השירות שלי עשיתי דברים לא נעימים. חלקם לא היה לי קל איתם מבחינה מוסרית, אבל עשיתי את זה בשם הממלכה וכי ידעתי שיש ביקורת שיפוטית על ההחלטות האלה ומי שמקבל אותן לוקח את הכול בחשבון".

עוד הוא אמר: "לו הייתי הים במוסד, לא בטוח שהייתי עושה את זה. אם הייתי יודע שמאחורי ההחלטות שאני נאלץ לבצע עומדים אנשים שאין מעליהם ביקורת שיפוטית - ספק אם הייתי עושה את זה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

גם יו"ר מפלגתו של בן ברק, יאיר לפיד, התבטא לאחרונה בנושא סרבנות לשירות במילואים. בניגוד לבן ברק, לפיד התנער מדוברו לשעבר שהחליט להיעדר ממילואים. "איני מסכים עם החלטתו של דוברי לשעבר לא לבוא לשירות מילואים. צה"ל הוא צבא העם ואני מתנגד לכל סרבנות. עוד אתווכח איתו על זה רבות, אבל אני אוהב אותו ויודע שגם אם הוא טועה הוא עושה את זה מפטריוטיות ומחרדה אמיתית לגורל המדינה", אמר לפיד.

התוכנית להחרפת המאבק של המילואימניקים - עשרה חברי הכנסת שיכולים לעצור את מלחמת האחים // יואב גלנט וניר ברקת. מחאת המילואימניקים - אחים לנשק, אתר רשמי
התוכנית להחרפת המאבק של המילואימניקים - עשרה חברי הכנסת שיכולים לעצור את מלחמת האחים // יואב גלנט וניר ברקת/אתר רשמי, מחאת המילואימניקים - אחים לנשק

דבריו של בן ברק מגיעים יממה לאחר שחברי מאבק אנשי המילואים הודיעו כי כחלק מהחרפת המאבק, הם יצאו בקמפיין המתמקד בעשרת חברי הכנסת מהליכוד שנותרו על הגדר ואינם מביעים עמדה נחרצת נגד המהפכה המשפטית. הח"כים וחברי הליכוד שבהם יתמקד המאבק הם יולי אדלשטיין, אמיר אוחנה, ניר ברקת, יואב גלנט, גילה גמליאל, אבי דיכטר, דוד ביטן, אלי דלל, דני דנון, עמית הלוי, צגה צגנש מלכו, משה פסל ודן אילוז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully