וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

10 נעצרו בחשד שגנבו עשרות כלי רכב מישראל וסחרו בהם בשטחים

עודכן לאחרונה: 22.3.2023 / 11:56

החקירה נפתחה בעקבות מידע מודיעיני לפיו עלה חשד לפעילות עבריינית שיטתית של גניבות רכבים משטחי הארץ, ובמקביל ניהול של מספר משחטות רכב ביהודה ושומרון. החשודים, תושבי דהריה, רהט, חורה ותל שבע, יובאו לדיון על המשך מעצרם בבית המשפט

נעצרה כנופיית חשודים שהפעילו משחטות רכבים בשטחים לאחר שגנבו כלי רכב מישראל. דוברות משטרת ישראל
פשיטה על משחטת רכבים בשטחים, היום/דוברות משטרת ישראל

עשרה בני אדם נעצרו היום (רביעי) בחשד שניהלו משחטת רכבים בשטחי יהודה ושומרון, לאחר שגנבו את הרכבים מישראל. בהתאם לממצאי החקירה הם יובאו לדיון בהארכת מעצרם בבית המשפט השלום בראשון לציון.

שוטרי יחידת אתגר בלהב 433 פתחו בחקירה לפני מספר חודשים בעקבות מידע מודיעיני לפיו עלה חשד לפעילות עבריינית שיטתית של גניבות רכבים משטחי הארץ, וניהול במקביל של מספר משחטות בשטחי יהודה ושומרון.

מהחקירה עלה שעשרת החשודים, חברי כנופייה, גנבו רכבים משטחי הארץ והעבירו אותם למשחטות שהפעילו בשטחים, כשחלק מהרכבים פורקו וחלק נסחרו ביהודה ושומרון. בין הפריטים החשודים כגנובים נמצאו עשרות כלי רכב, מספר רב של מנועים, מחשבי רכבים ומספרי רישוי של רכבים שנגנבו על פי החשד מכל חלקי הארץ.

נעצרה כנופיית חשודים שהפעילו משחטות רכבים בשטחים לאחר שגנבו כלי רכב מישראל. דוברות משטרת ישראל
משחטות הרכבים בשטחים/דוברות משטרת ישראל

בהתאם לממצאים, פשטו לפנות בוקר מאות שוטרי יחידת אתגר, יחידה 33 (הגדעונים), מרחב נגב, תחנת חברון, יחידת יואב וחטמ"ר יהודה על הזירה, ועצרו את החשודים, תושבי דהריה, רהט, חורה ותל שבע.

העבירות המיוחסות לחשודים הן גניבות רכבים, קבלת רכבים או חלקי רכבים גנובים, קשירת קשר לפשע, זיוף סימני זיהוי של רכב, נהיגה ללא רישיון נהיגה וללא ביטוח וכניסה לישראל שלא כחוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully