וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתחת לרדאר: אנשי הייטק במו"מ עם מדינה זרה לקליטת החברות שיצאו מישראל

בן כספית

עודכן לאחרונה: 21.3.2023 / 11:41

בשקט, מתחת לרדאר, זה קורה: קבוצה של אנשי הייטק, בכירים יותר ופחות, מנהלים שיח שקט מול מדינה מסויימת, לא מאוד רחוקה, שמוכנה להשקיע ולעשות הרבה כדי לקלוט את פליטי ההייטק הישראלי

בווידאו: מחאת עובדי הייטק בעד ישראל דמוקרטית ובית משפט עצמאי/יותם רונן

בשקט, מתחת לרדאר, זה קורה: קבוצה של אנשי הייטק, בכירים יותר ופחות, מנהלים שיח שקט מול מדינה מסויימת, לא מאוד רחוקה, שמוכנה להשקיע ולעשות הרבה כדי לקלוט את פליטי ההייטק הישראלי.

"המגעים מתקדמים והם מוכנים לתת הטבות מדהימות לכל חברת הייטק ישראלית שתעבור אליהם או תקום אצלם", אמר לי היום אחד מחברי הקבוצה, הייטקיסט שהקים לפחות שלוש חברות גדולות ומעסיק בארץ אלפי עובדים. "יציאת ההייטק מכאן כבר קורית, חברות חדשות כבר לא נרשמות כאן, אבל אנחנו מדברים על מהלך מאורגן יותר שיעוגן בלוגיסטיקה ובשיעורי מס נמוכים במיוחד".

מיצב עובדי ההייטק,שרונה תל אביב, 1 במרץ 2023. ללא, אתר רשמי
מיצב עובדי ההייטק,שרונה תל אביב, 1 במרץ 2023/אתר רשמי, ללא

לדברי בני שיחי, המגעים מתקיימים עם הדרגים הגבוהים ביותר באותה מדינה, ונמצאים בשלבים מתקדמים. "זה עצוב", הוא אמר, "זה כמו עופות דורסים שמתחילים לחוג מעל מי שנוטה למות בסוואנה, אבל זה המצב. הייטק לא יקום או יפרח בסביבה שאינה דמוקרטית וליברלית מובהקת, מי שאחראי לזה הוא לא אנחנו, אלא הגורמים שלא מבינים את תוצאות מעשיהם".בן שיחי הוא אדם ערכי, ישראלי פטריוט, רחוק מחומרנות, המשקיע מזמנו וכספו במיזמים חברתיים לא מעטים בארץ. "נתניהו צריך להביט במראה ולהאשים רק את עצמו. הוא המחולל של הטירוף הזה ורק הוא יכול לעצור אותו".

בן שיחי מסר לי נתונים, פרטים ועובדות על המגעים, אבל התחייבתי לא לפרסמם בשלב הזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully