וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזכות דגימת DNA: נעצר חשוד בשוד האלים באיירפורט סיטי לפני 8 שנים

עודכן לאחרונה: 19.3.2023 / 20:56

גלה ג'נשוילי בן 36 מבת ים נעצר בחשד ששדד אישה בחניון האיירפורט סיטי ותקף אותה עם שוקר חשמלי. לפי החשד, הוא חנק אותה ליד מכוניתה וגנב ממנה את תיקה - בו היו אלפי שקלים וצ'קים. ב-2019 הוא הורשע בהליך פלילי אחר, אך רק כעת הצליבו את דגימות ה-DNA

גלה ג'נשוילי בן 36 מבת ים נעצר היום (שבת) בחשד ששדד אישה באיירפורט סיטי, ליד נמל התעופה בן גוריון, לפני כשמונה שנים. לפי החשד הוא חנק אישה בחניון במקום, תקף אותה עם שוקר חשמלי וגנב ממנה את תיקה - בו היו אלפי שקלים וצ'קים. מעצרו הוארך בשלושה ימים.

המשטרה פתחה בחקירת המקרה בדצמבר 2015 בעקבות תלונה שהוגשה למשטרת ראש העין על שוד אלים של אישה בחניון האיירפורט סיטי. האישה הייתה בדרכה לרכבה - אז הגיע אלמוני והחל לחנוק אותה ולתקוף עם שוקר חשמלי. לאחר מכן הוא גנב את תיקה - ונמלט מהמקום. כתוצאה מהמאבק בין השניים נפצעה האישה קל.

החשוד השאיר את השוקר החשמלי בזירה, עליו נמצאות טביעות אצבע ו-DNA. ג'נשוילי נעצר ב-2019 והורשע בהליך פלילי אחר. עם זאת רק כעת הצליחה המשטרה להצליב את דגימות ה-DNA.

מעורך הדין שמייצג את החשוד, רן אלון, מטעם הסנגוריה הציבורית נמסר כי "מרשי הוא אדם שנעדר כל עבר של עבירות אלימות, הסיפור הזה נחת עליו כסיפור קפקאי של ממש והוא זועק את חפותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully