וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 5 שנות בריחה: הוגש כתב אישום נגד תושב יפיע בעוון רצח שבוצע ב-2018

עודכן לאחרונה: 13.3.2023 / 23:38

הנאשם נעצר בפברואר, חמש שנים אחרי הרצח שביצע לכאורה תוך כדי ניסיון שוד של מהמרים בדירה בכפר. לפי הכתב האישום, הוא ושותפיו הגיעו לדירה חמושים בסכינים, ותוך כדי השוד הוא דקר את אחד המהמרים, שמת אחר כך מפצעיו. אחד משותפיו למעשה הורשע ברצח לפני שלוש שנים

בווידאו: מאסר עולם לחאלד ג'בארין בגין רצח הזמר שאפיק כבהא לפני כעשור/יואב איתיאל

פרקליטות מחוז צפון (פלילי) הגישה היום (שני) לבית המשפט המחוזי כתב אישום נגד תושב יפיע בן 23, באשמת רצח סאמר עואד. זאת חמש שנים לאחר המעשה. הנאשם ברח אחרי הרצח, ונעצר רק בחודש פברואר.

לפי כתב האישום שהגישו עו"ד ויאאם קבלאוי ועו"ד אוהד כהן, הנאשם, ביחד עם שני אנשים נוספים, דאהר ראדי ועאמר זעאתרה, קשרו קשר לשדוד באיומי סכין משתתפים במשחק הימורים שהתקיים בדירה בכפר יפיע בינואר 2018. לצורך כך הם הצטיידו הנאשמים בסכינים, לבשו וכיסויי פנים והגיעו למקום עם רכבו של עאמר. עם הגיעם למקום, ירדו הנאשם ודאהר ראדי מהרכב, כשהם חמושים בסכינים ובגז מדמיע, ניגשו לדירה ופרצו פנימה. כל זאת בשעה שמשתתפי המשחק ישבו סביב שולחן ההימורים בדירה.

ראדי ניגש לאחד הנוכחים במקום, שישב קרוב לדלת הכניסה הדירה, והצמיד סכין לגרונו. הנאשם ניגש למנוח ונעמד לצידו כשהוא אוחז בידו את הסכין ודרשו לתת להם את הכסף. במהלך השוד, דקר ראדי את אחד הנוכחים במקום בידו וריסס אותו בגז מדמיע. הנאשם דקר את המנוח באמצעות סכין דקירה אחת בפלג גופו העליון, שהובילה בהמשך למותו.

צעיר נורה למוות בבאקה אל-גרבייה. דוברות משטרת ישראל
המשטרה בזירת רצח/דוברות משטרת ישראל

לאחר המעשה נמלטו השלושה מהמקום. כעבור כמה ימים, בעקבות חקירת המשטרה שנפתחה לאחר הרצח, עזב הנאשם את ביתו ביפיע וברח. הוא לא אותר עד ליום מעצרו ב-21 פברואר האחרון, שבו נעצר בטמרה. כשבאו לעצור אותו, השליך הנאשם את הטלפון לאסלה.

כתב האישום מיחס לנאשם עבירות רצח, ניסיון שוד בנסיבות מחמירות, חבלה חמורה בנסיבות מחמירות ושיבוש מהלכי משפט. ראדי הורשע ברצח, חבלה חמורה בנסיבות מחמירות וניסיון שוד, ומרצה עונש של מאסר עולם. זעאתרה הורשע בניסיון שוד ונדון ל 3 שנים מאסר בפועל. הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטים נגדו.

  • עוד באותו נושא:
  • רצח
  • יפיע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully