וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרצח בסינרמה: סמוך לגופת הצעיר נמצאו כדורי אקסטזי

1.1.2001 / 13:45

במשטרה מתחזקת ההערכה כי אלמונים התנקשו אתמול בחייו של שחר ברדה שהיה מוכר על רקע עבריינות סמים; "ירו בו והתכוונו לירות בו"; בשלב זה אין חשודים

מאת אסף לוי ומוטי גל

שחר ברדה, בן 21 מתל אביב, נורה אמש בראשו במועדון הסינרמה בת"א במהלך מסיבת הסילבסטר. במשטרה מעריכים כי מדובר ברצח, אולם ממתינים לתוצאת נתיחת הגופה. מפקד מרחב יפתח, מנשה ארביב אמר לוואלה! חדשות כי 21 כדורי אקסטזי נמצאו בסמוך למקום בו ברדה נורה ונפל.

בסביבות השעה ארבע וחצי לפנות בוקר נפל ברדה על הרצפה. רוקדים מסביב טענו כי נפל עליו חפץ כלשהו מהתקרה, אולם בבדיקה שנעשתה לו בבית החולים איכילוב, אליו פונה, התברר כי הוא נורה בראשו פעמיים. רופאי מערך הטראומה נלחמו על חייו, אולם הוא נפטר בבית החולים.

מפקד מרחב יפתח, מנשה ארביב, סיפר כי הקורבן היה מוכר למשטרה, על רקע סכסוך עם עברייני סמים. "ירו בו והתכוונו לירות בו כדור אחד בראש, זאת לא הייתה טעות בכתובת". במקום לא נמצאו סימני ירייה ולמשטרה אין עדיין עדי ראיה שיוכלו למספר במדוייק מה קרה. "מספר אנשים עם גרסאות סותרות אבל אין חשודים בשלב הזה". נערה שרקדה בצמוד לקורבן סיפרה שהיא ראתה שנפל עליו משהו מלמעלה. כמה דקות לאחר מכן הוא נשכב על הרצפה והחזיק את הראש.

  • עוד באותו נושא:
  • הסינרמה
0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully