וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכל ניסיון הברחה: 4 טון טבק לנרגילה נמצאו באבנים לריצוף מדרכות

עודכן לאחרונה: 12.3.2023 / 10:37

במהלך בידוק במעבר גבול בין מצרים לישראל עלה חשד כי האבנים, שיוצרו במפעל במצרים, מכילות מטען חשוד. כשהבודקים ניפצו אותן הם מצאו שקיות שמכילות טבק. על פי הערכות, סכום המס הכולל שניסו החשודים להתחמק מתשלומו הוא כארבעה מיליון שקלים

4 טון טבק לנרגילה נמצא באבנים לריצוף מדרכות/דוברות רשות המיסים

רשות המסים סיכלה במהלך סוף השבוע הברחה של ארבע טונות של טבק לנרגילה שהוסלקו בתוך אבני מדרכה. בזמן הבידוק במעבר הגבול ניצנה, בין ישראל למצרים, התגלה כי האבנים שיוצרו במפעל במצרים מכילות מטען חשוד שעל פי החשד הוחדר אליהן במהלך הייצור. כשבחרו בודקי המכס אבן אחת לדגימה וניפצו אותה, הם גילו בתוכה שקית המכילה טבק לנרגילה.

על טבק לנרגילה מוטל בישראל מס קנייה בשיעור זהה לזה שמוטל על טבק מסוג אחר - כ-320 שקלים לק"ג. באמצעות ההסלקה ניסו המבריחים להתחמק מתשלום המס, ובנוסף לכך ניסו להתחמק מתשלום מע"מ על המוצרים הללו. על פי הערכה, סכום המס הכולל שניסו להתחמק מתשלומו הוא כארבעה מיליון שקלים.

רשות המסים סיכלה הברחה של 4 טון טבק לנרגילה שהוסלקו בתוך אבני מדרכה. רשות המיסים, אתר רשמי
האבנים שבהן נמצא הטבק המוברח/אתר רשמי, רשות המיסים

לפני כשלושה שבועות נעצר עובד במסעדה בדיוטי פרי בנתב"ג בשם ניר קלימי בחשד שהבריח מוצרי טבק שלא מחויבים במס מהדיוטי פרי לישראל, במטרה למכור אותם ברשתות החברתיות. לפי החשד, קלימי ביצע כ-340 רכישות של מוצרי טבק בשמונת החודשים האחרונים, בסכום מצטבר של יותר מ-340 אלף שקלים ומכר אותם ברשתות החברתיות, בעיקר בטלגרם. הוא רכש כרטיסי טיסה שיאפשרו לו לרכוש מוצרים בדיוטי פרי וניצל את כרטיס העובד שלו כדי להעביר אותם לישראל מבלי לעבור בידוק במכס. כך, לפי החשד, חמק מתשלום מס של כחצי מיליון שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully