וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיחה דמיונית בבית משפחת נתניהו (דמיונית? תחליטו אתם) | דעה

ממי פאר

עודכן לאחרונה: 11.3.2023 / 19:39

אני מאמין שבלילה, כשהדלתות נסגרות והתריסים מוגפים, יושבים שלושה אנשים בבית רה"מ ומנהלים שיחה אינטימית. בשיחה משתף ראש הממשלה שהוא רוצה לעצור הכול וללכת לעסקת טיעון, ואשתו ובנו הבכור מזהירים אותו שלא יעשה זאת

שרה נתניהו, בנימין נתניהו, יאיר נתניהו. אבי אוחיון לע"מ, לשכת העיתונות הממשלתית
שרה נתניהו, בנימין נתניהו, יאיר נתניהו/לשכת העיתונות הממשלתית, אבי אוחיון לע"מ

בואו נהיה אמיתיים, בין אם אתם בעד המהפכה המשפטית או נגדה. ידוע שאדם קרוב אצל עצמו, אפילו לפני שהוא קרוב אצל מולדתו. זה טבע האדם. אני מאמין שבלילה, כשהדלתות נסגרות והתריסים מוגפים, יושבים שלושה אנשים בבית ראש-הממשלה ומנהלים שיחה אינטימית. עם יד על הלב, אני מאמין שבכל משפחה סבירה, אולי לא במדויק, הייתה מתנהלת שיחה דומה:

האב: מה אני עושה עם הקיצונים האלו. המדינה נהרסת, הכלכלה קורסת, זה לא צחוק והאחריות עליי. אני חייב להרגיע אבל אני רק אומר מילה והם מאיימים להתפטר. אם הם מתפטרים, הכל מתפרק, כל מה שתכננו. המדרון חלקלק. אם אחד מהליכוד יקום נגד המצב - יקומו עוד, ואני לעוד בחירות - לא הולך. התעייפתי, תנו לי רק לצאת מהמשפט הזה שהשמאל תפר לי.

הבן: אתה השתגעת? אילו דיבורים אלו. אמרנו שלא נשברים, נכון? אתה רוצה להסתבך? לחטוף הרשעה אחרי שכל העם איתך? קבענו קו והולכים איתו עד הסוף. לוין ורוטמן כנראה אוהבים אותך יותר מאשר אתה אוהב את עצמך.

יאיר ושרה נתניהו. הדס פרוש, פלאש 90
יאיר ושרה נתניהו/פלאש 90, הדס פרוש

האב: חמוד אני יודע, אבל תבין - זו המדינה שלנו, הכול נהרס. רק אני אחראי. שמעת בעצמך את הנשיא הרצוג.

האם: תגיד אתה נורמלי? אתה השתגעת? ואיפה אתה? ואיפה אני? והילדים? בשביל מה בחרו אותך, כדי שתשתפן כמו פחדן ותסכים להתבזות במשפט שהשמאלנים תפרו לך בגלל איזה שני סיגרים? אתה לא תמשיך במשפט השקר הזה, על גופתי אתה תמשיך אותו.

האב: אני חושב שאני הולך להרצוג וסוגר איתו הכול. אני נשבר בתוכי, אנשים אומרים שאני נראה רע. אני לא ישן בלילות, באמת מוטרד ממצב המדינה. זה לא רק השבר הפנימי, זה דברים גדולים שאני לא יכול לפרט גם מולכם. המדינה בסכנת חיים - ביטחונית, חוקתית, כלכלית. תבדקו בבנק כמה כסף אנחנו במשפחה הפסדנו עכשיו. אהובים שלי, זה לא צחוק. אני לא יכול להכניס את השיקול האישי.
הבן: אבא אתה לא נורמלי, נשבע לך. אתה תלך להרצוג? מי הוא בכלל? זה שלכלך עליך ב-2015. קדחת הוא ייתן לך. הוא עו"ד מתוחכם, ידליף הכול ויעשה נזק יותר גדול. אל תאמין לאף אחד. רק אנחנו באמת שלך.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

האם: ביבי אתה מוציא אותי מדעתי. העם ידע שיש משפט ומכיר כל פרט ובכל זאת בחר אותך. אתה לא זז לאף מקום. הסמרטוטים השמאלנים האלה לא יקבעו שום דבר, הספיקה לנו שנה וחצי של סיוט עם ליברמן, בנט, לפיד וגנץ, איכססס. אני בחיים לא אתן להם להרים את הראש, ואם תשב איתם - התקשורת השמאלנית תגיד שהם קיפלו אותך. זה לא יקרה. אתה שומע? זה לא יקרה.

האב: אהובים שלי. זה עולה לי בבריאות, אני רק בשר ודם. חוץ מזה - בן-גביר וסמוטריץ' הורסים את המדינה ואני למעשה נותן לזה יד. אני לא ארמה את עצמי. הלוואי וגנץ היה בא. בדקה הייתי מכניס אותו במקומם. אני שומע מקורבים של בוז'י שמתחננים בפניו שיגמור לי את הסיפור בחנינה, בלי קלון. זה אפשרי משפטית. אני מאמין לבוז'י. הוא יציג את זה כהצלת המדינה והכלכלה שמתרסקת ויחמיא לי מאוד. אני שואל אתכם, למה לא? לעם הזה לא מגיע מנהיג כמוני, גם להרבה ליכודניקים שפנים שפתאום הולכים להפגין נגדי. נמאס. אתם רוצים שיישפך פה דם? האחריות לא תהיה על אף אחד, רק עליי.

ממי פאר הוא יועץ אסטרטגי תקשורתי בפאר לוין תקשורת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully