וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד להצתה: שריפה פרצה במתבן של ח"כ רם בן ברק בנהלל

עודכן לאחרונה: 11.3.2023 / 11:15

השריפה במשק במושב נהלל שבעמק יזרעאל פרצה בשעה 02:00 לפנות בוקר ולמקום הוזעקו 4 צוותי כיבוי והצלה שמאמצם העיקרי היה להקטין את גובה הלהבות על מנת למנוע את קריסת הגג, שעליו מותקנים פאנלים סולאריים. שווי הנזק מוערך במאות אלפי שקלים

שריפה במשק של ח"כ רם בן ברק/סעיף 27א'

מתבן במשק של חבר הכנסת מיש עתיד רם בן ברק עלה הלילה (שבת) באש במושב נהלל בצפון הארץ. נזק כבד של מאות אלפי שקלים נגרם, ונסיבות הדליקה נחקרות. שליטה הושגה בשעה 11:00 בבוקר וצוותי הכיבוי והצלה פועלים במקום עם שופלים וטרקטורים להפרדת בלות החציר על מנת למנוע התחדשות של הבעירה. בן ברק אמר בתגובה כי הוא "סומך על הגורמים המקצועיים שיחקרו את האירוע, ומודה לכוחות הכיבוי וההצלה שעובדים גם כעת במטרה לכבות את השריפה במתבן".

בשעה 02:00 לפנות בוקר התקבל דיווח במוקד 102 על השריפה. למקום הגיעו ארבעה צוותים שהחלו בפעולות כיבוי והגנה על בעלי החיים שנמצאים מסביב למתבן. המאמץ העיקרי היה להקטין את גובה הלהבות על מנת למנוע את קריסת הגג, שעליו מותקנים פאנלים סולאריים.

שריפה במשק של רם בן ברק נהלל. 11 במרץ 2023. כיבוי והצלה צפון, דוברות כב"ה
שריפה במשק של רם בן ברק נהלל. 11 במרץ 2023/דוברות כב"ה, כיבוי והצלה צפון

אייל בצר, ראש המועצה האזורית עמק יזרעאל ותושב נהלל טען כי השריפה גרמה לנזק כבד וטרם הושגה שליטה על האש. כמו כן, החלה חקירה סביב נסיבות המקרה. המתבן ככל הנראה לא היה מחובר לחשמל, כך שזהו לא קצר חשמלי או תקלה אחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully