וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאיר נתניהו מאשים: צמרת המשטרה פתחה במרד, היא אחראית לכאוס

עודכן לאחרונה: 9.3.2023 / 19:21

בנו של רה"מ טען בשורת ציוצים בטוויטר כי "לאנרכיסטים אין כוח לחסום אפילו כביש ראשי אחד", ושהמשטרה משתפת פעולה עם המפגינים "מתוך זדון". עוד הוסיף נתניהו הצעיר: "יום יבוא ואהוד ברק יועמד לדין על מה שחולל לישראל בשנים 2023-2016"

בווידאו: שבת תשיעית ברציפות של מחאה: עשרות אלפים מפגינים ברחבי הארץ נגד המהפכה המשפטית/צילום: קארין שגיא, יעל ברש, ראובן קסטרו

בנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו, האשים הערב את צמרת המשטרה והפרקליטות ב"כאוס שקורה" בהפגנות נגד המהפכה המשפטית, כשהמוחים חוסמים כבישים. לדבריו, "לכמה אלפי אנרכיסטים אין כוח לחסום אפילו כביש ראשי אחד. מי שבפועל מבצעים את חסימות הכבישים כל כמה ימים, זה צמרת המשטרה והפרקליטות. הם האחראים האמיתיים לכאוס שקורה כאן. הם עושים זאת מתוך זדון ולא מתוך אוזלת יד".

"הם משתפים פעולה על מלא עם האנרכיסטים, על חשבון עם ישראל. מה שקורה כאן בשבועות האחרונים זה מרד לכל דבר ועניין של הקצונה הבכירה של המשטרה", המשיך יאיר נתניהו לכתוב בשורת ציוצים בטוויטר. "יום יבוא ואהוד ברק יועמד לדין על מה שחולל לישראל בשנים 2023-2016. על הדרך אולי גם תתגלה השיטה שלו של עמותות ומליציות מ-99 ועד היום".

בתוך כך, המפכ"ל קובי שבתאי אמר היום בטקס סיום קורס הכשרת לוחמי מג"ב: "אנחנו בתקופה מורכבת
עלינו להמשיך לשרת את האזרחים. המשטרה היא א-פוליטית, פועלת ברוח הדמוקרטיה ולפי חוק - זה מה שמנחה אותנו". מעבר לכך, מוקדם יותר דווח בחדשות 13 כי השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, אמר בשיחות סגורות כי "המשטרה עושה מה שהיא רוצה בניגוד להנחיות שנתתי".

בשבוע שעבר כינה נתניהו הצעיר את המפגינים נגד המהפכה המשפטית "פעילי טרור מבית". בציוץ שפרסם בטוויטר כתב: "הם לא מפגינים, הם גם לא אנרכיסטים - הם טרוריסטים. קמה כאן מחתרת אלימה (במימון של מליארדרים עבריינים ורשעים). גם אם זה יקח זמן, בסוף הם יועמדו לדין על כל הפשעים שלהם בשנים 2023-2016".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully