וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביבי, לחמנו עם יוני באנטבה. לנו אתה קורא אנרכיסטים וטרוריסטים?

צוות דני ארדיטי

עודכן לאחרונה: 9.3.2023 / 9:49

שירתנו ביחידה תחת פיקודו של אחיך יוני נתניהו וספגנו ממנו את הערכים עליהם מושתתת המדינה. למדנו ממנו את הערך הנשגב של אהבת מולדת ושל תרומה למען העם והמדינה. התגייסנו ליחידה כי ראינו בה את המקום בו נוכל לתרום את המירב למען המדינה והעם. חונכנו לשוויון, לדמוקרטיה וללחימה על ערכים. הערך של אני למען עמי הוא הערך שהביא אותנו ליחידה. אחיך יוני נשא ערך זה ומילא אותו עד תום. זהו ערך אותו סופגים בחינוך מהבית. כך חונכנו וכך היה יוני. האם לא גדלתם באותו בית? האם לא שירתם באותה יחידה?

אנחנו לא אנרכיסטים ואיננו טרוריסטים. אנחנו פטריוטים, אוהבי ישראל אשר הגנו בגופם על המדינה. לחמנו יחד עם יוני כתף אל כתף במבצע אנטבה. יחד טסנו במשך שבע שעות אל הבלתי נודע. פרצנו יחד עם יוני וצוות נוסף אל הטרמינל בו טרוריסטים החזיקו בבני ערובה. היינו עם יוני כאשר הוא נפגע. חברנו לצוות אמיר נפצע ופונה ביחד עם יוני לתאג"ד הרפואי. כל אחד מאתנו ידע איזה סיכון הוא לוקח ומה הסיכוי שיחזור משם. יצאנו להחזיר הביתה את אחינו היהודים שנחטפו ולהחזיר את החופש והביטחון של העם והמדינה. יצאנו לשמור על מדינתנו הדמוקרטית והחופשית.

יוני נתניהו. GettyImages
יוני נתניהו/GettyImages

לחמנו ונתנו את כל מה שיכולנו כדי לזכות בקיום מדינה המושתתת על דמוקרטיה. אין לנו ארץ אחרת ולא ניתן לך להרוס את המדינה. נילחם על מגילת העצמאות בה כתוב: ..."מדינת ישראל תהא מושתתת על יסודות החירות, הצדק והשלום לאור חזונם של נביאי ישראל; תקיים שוויון זכויות חברתי ומדיני גמור לכל אזרחיה".

אנו אזרחים מודאגים הכואבים את המשבר החברתי החמור המשסע את ישראל. אנחנו רואים אותך ביבי אחראי על הפירוד, השנאה, השסע והקרע בחברה. אתה מוביל אותו וכך תירשם בדפי ההיסטוריה.
בידך לעצור את ההרס הזה. עשה זאת עכשיו.

על החתום: צוות דני ארדיטי

דני ארדיטי, אדם קולמן, איל שפרוני, אמיר דרורי, יונתן גלעד, מקה(מאיר) מגל, נעם מלמוד, דני פרדקין, אייל ירדנאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully