וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אולצה לחתום על השתקה": המתלוננת נגד חיים ולדר תבעה את אלמנתו ובעלה לשעבר

עודכן לאחרונה: 11.3.2023 / 17:10

רומי שוורץ שהתלוננה על עבירות מין שביצע בה סופר הילדים החרדי שהתאבד ב-2021 בעקבות פרסום התחקירים אודותיו הגישה תביעת דיבה נגד אלמנתו של ולדר, בעלה לשעבר ועורך דין דובי וינרוט. היא האשימה אותם בכך שאולצה לחתום על הסכם השתקה. "מנגנון משומן שפעל סביב ולדר"

רביב דרוקר, "המקור": כך נראה מנגנון ההשתקה של חיים ולדר/רשת 13

רומי שוורץ שהתלוננה על עבירות מין שביצע בה חיים ולדר הגישה אתמול (רביעי) לבית משפט השלום בכפר סבא תביעת דיבה נגד אלמנתו של ולדר - ברכה, בעלה לשעבר אביעז קורסיה ועורך דין דובי וינרוט בסך חצי מיליון שקל. ולדר היה סופר ילדים חרדי והתאבד בדצמבר 2021 בעקבות פרסום התחקירים אודותיו.

בכתב התביעה טענה שוורץ כי היא אחת מרבים שנפלו קורבן לעבירות מין שבוצעו על ידי חיים ולדר, וכי הגישה תלונה למשטרה עוד בשנת 2008. בתביעה נכתב כי "בשנים שחלפו התובעת ניסתה להשמיע את קולה ולהזהיר מפני ולדר, הן בתלונה למשטרה והן בהליך אזרחי מולו, ללא הואיל. בין התובעת לולדר פערי כוחות אדירים. מנגנון משומן שפעל סביב ולדר גרם להפעלת לחצים בלתי נסבלים על התובעת, עד שהיא נאלצה לחתום על הסכם השתקה".

הסופר חיים ולדר. דוד25, אתר רשמי
שם קץ לחייו לאחר התחקיר על עבירות מין, הסופר חיים ולדר/אתר רשמי, דוד25

שוורץ טענה שבעלה לשעבר אביעז קורסיה ידע על העבירות שביצע בה ולדר ואף ניסה ב-2013 להגיע עימו להסדר של פיצוי. לטענתה ביולי 2017 קורסיה הצהיר עליה דברי שקר תמורת סכום של 400 אלף שקל וגם פרסם זאת ברשתות החברתיות. "התצהיר פורסם ימים ספורים לאחר מותו של ולדר. בגין תצהיר זה מוגשת התביעה", כך נכתב בכתב התביעה.

עוד טענה שוורץ כי ברכה ולדר אלמנתו של חיים ניהלה מולה משא ומתן על הסכם השתקה וגם חתומה עליו. "בהמשך כששוורץ לא נכנעה ללחצים לשוב ולחדש את הסכם ההשתקה, הייתה ברכה שותפה ומסייעת לייזום התצהיר עליו חתם קורסיה ועל עריכתו, ומכאן אחריותה לעוולה זו", טען עורך דינה של שוורץ.

בתביעה הוסיפה שוורץ כי עו"ד דובי וינרוט, חברו הקרוב, איש סודו, יועצו של ולדר ומייצגם של חיים וברכה היה "הארכיטיקט" של הסכם ההשתקה עליו נאלצה לחתום. "אף היה שותף לייזום התצהיר, עריכתו ופרסומו, ומכאן אחריותו לעוולה זו", טענה. לכתב התביעה צורף הסכם ההשתקה וגם התצהיר שערך בעלה לשעבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully