וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוג גנב יין בשווי 1.7 מיליון דולר ממסעדת מישלן

עודכן לאחרונה: 8.3.2023 / 7:38

בני הזוג גנבו 45 בקבוקי יין מהמסעדה הספרדית "אטריו", שבבעלותה שלושה כוכבי מישלן. אותם בקבוקים מוערכים בשווי של עשרות אלפי דולרים לבקבוק, כשהיקר בניהם, בקבוק משנת 1806, עולה כ-370 אלף דולר

בני זוג גנבו יין בשווי 1.7 מיליון דולר ממסעדה בעלת שלושה כוכבי ממישלן, ונידונו לארבע שנות מאסר.

השוד התרחש ב-27 באוקטובר 2021 . בני הזוג, האישה אזרחית מקסיקו, ובן זוגה אזרח רומני-הולנדי, אכלו במסעדת "אטריו", מסעדת יוקרה ספרדית בעלת שלושה כוכבי מישלן. במהלך ארוחתם זכו הזוג לסיור במרתף היינות של המסעדה ובתום הארוחה, הלכו הזוג ללון במלון הסמוך למסעדה.

בסביבות השעה שתיים בלילה, הגיעה האישה לקבלת המלון וגנבה מפתח אלקטרוני. בעזרת מפתח זה, הצליחו בני הזוג להיכנס אל מרתף היינות של המסעדה ולגנוב שלל בשווי 1.7 מיליון דולר.

פסטיבל יין וינום תל אביב. טל שחר,
עטפו את הבקבוקים במגבות של המלון/טל שחר

השניים גנבו 45 בקבוקי יין, כששוויו של כל אחד מהם הוא כעשרות אלפי דולרים. הבקבוק היקר ביותר שנגנב היה משנת 1806 בשווי 371 אלף דולר. בכדי למנוע את שבירתם, עטפו בני הזוג את הבקבוקים במגבות של המלון, וארזו במזוודות.

בסביבות השעה חמש בבוקר יצאו בני הזוג מהמלון כשבמזוודותיהם בקבוקי היין הגנובים. השניים הצליחו להימלט, אך לבסוף, כמעט שנה לאחר השוד, נעצרו בגבול מונטנגרו וקרואטיה. בית המשפט גזר על האישה ארבע שנות מאסר, ועל הגבר ארבע שנים וחצי בגין שוד מזוין. עד היום אף אחד מבקבוקי היין לא הוחזר למסעדה.

  • עוד באותו נושא:
  • יין
  • שוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully