וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוריה: ישראל תקפה את נמל התעופה בחאלב, הטיסות הושבתו

עודכן לאחרונה: 7.3.2023 / 7:44

כלי התקשורת הרשמיים במדינה דיווחו כי המסלולים בנמל התעופה בעיר הצפונית הוצאו מכלל שימוש בעקבות תקיפה מהים התיכון. לא דווח על נפגעים. בחודשים האחרונים הושבתו כמה פעמים נמלי תעופה במדינה, שמשמשים את איראן להברחת נשק למשטר אסד וחיזבאללה

בניין שנפגע בתקיפה ישראלית בדמשק/רשתות חברתיות

נמל התעופה הבינלאומי בחאלב הושבת בעקבות תקיפה אווירית של ישראל - כך דיווחו הלילה (שלישי) כלי התקשורת הרשמיים בסוריה. לפי גורם צבאי שצוטט על ידי סוכנות הידיעות הרשמית, התקיפה פגעה במסלולים בנמל התעופה והוציאה אותם מכלל שימוש. עוד דיווחה סוכנות הידיעות הרשמית כי מערכות ההגנה האווירית יירטו חלק מהטילים ששוגרו מהים התיכון, ממערב לעיר החוף לטקיה, בשעה 2:07.

ישראל, כהרגלה, נמנעה מלהגיב על הטענות של סוריה, אך מאז השנה שעברה נרשמו שורת פגיעות בנמלי תעופה במדינה שיוחסו לה. נמלי התעופה בדמשק ובחאלב, שדרכם מעבירה איראן נשק למשטר אסד ולחיזבאללה, הושבתו כמה פעמים בחודשים האחרונים.

עשן עולה מתקיפה בנמל התעופה הבינלאומי בחאלב, סוריה, אחרי תקיפה שיוחסה לישראל, 7 במרץ 2023. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
עשן מיתמר מנמל התעופה בחאלב, הלילה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

התקיפה האחרונה שיוחסה לישראל הייתה בחודש שעבר במרכז דמשק, אז נטען שנהרגו בה חמישה בני אדם ו-15 נוספים נפצעו. לפי הארגון הסורי לזכויות אדם, המזוהה עם האופוזיציה, בתקיפה שכוונה נגד מטרות של איראן ושל חיזבאללה נהרגו 15 בני אדם. הארגון, היושב בלונדון, תיאר זאת כתקיפה הקטלנית ביותר של ישראל בבירת סוריה. בישראל לא הגיבו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully