וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעירה ממזרח ירושלים הותקפה לאחר שנחשדה כיהודייה: "דחפו והפילו לרצפה"

עודכן לאחרונה: 6.3.2023 / 15:13

הצעירה הותקפה סמוך לכיכר צה"ל בירושלים, שעה שחזרה לביתה מהעבודה. "אני בטראומה, הלב שלי כאב מאוד", שחזרה הקורבן. "הם שאלו 'את יהודייה?', ולמרות שעניתי להם בערבית הם התקרבו והרביצו לי. פשוט לא האמינו לי שאני ערבייה". המשטרה פתחה בחקירת המקרה

בווידאו: צעירה ערביה הותקפה בעיר העתיקה בירושלים משום שנחשדה כיהודיה/מערכת וואלה!

צעירה ערביה ממזרח ירושלים הותקפה על ידי צעירים ערבים בעיר ביום חמישי האחרון. זאת, לאחר שחשדו שהיא יהודייה. הצעירה ניסתה להסביר לתוקפים כי היא ערביה אך כל ניסיונותיה לא צלחו. "אני בטראומה", אמרה בשיחה עם וואלה!. "הם דחפו אותי והפילו אותי לרצפה". המשטרה פתחה בחקירת המקרה.

התקיפה התרחשה סמוך לכיכר צה"ל בירושלים, שעה שהצעירה חזרה לביתה מהעבודה. "סמוך לשעה תשע וחצי עברתי במקום וניסיתי להזמין מונית", שחזרה. "פתאום שלושה צעירים ערבים, בשנות העשרים לחייהם פנו אליי וניסו לדבר איתי. הם שאלו 'את יהודייה?' ושאלתי אותם בערבית מה שלומם כדי שיבינו שאני לא יהודייה. הם הופתעו, התקרבו אליי ודחפו אותי על הרצפה. אמרתי להם שאתקשר למשטרה וניסיתי להרביץ לאחד מהם אבל כלום לא עבד. אחד מהם היה גבוה מאוד והרגשתי שהאגרוף שלי לא הזיז לו בכלל. הם פשוט לא האמינו לי שאני ערבייה"

צעירה ממזרח ירושלים הותקפה לאחר שנחשדה כיהודייה. 2 במרץ 2023. לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, אתר רשמי
"אני בטראומה". הצעירה שהותקפה/אתר רשמי, לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

בשיחה עם אמה נשמעת הצעירה צועקת בבהלה וקוראת לעזרה. לדבריה היא התקשרה למשטרה וכעבור דקות הגיע למקום כוח יס"מ. "כיוונתי אותם והם ניסו למצוא את התוקפים", אמרה הצעירה. "אמא שלי הגיעה אחרי חמש דקות. ניסיתי לצרוח שמישהו יעזור לי, היו חמישה ערבים ליד שרק ראו ולא עשו כלום. הייתי באדרנלין. הלב שלי כאב מאוד. אני רוצה שהם ייתפסו וייכנסו לכלא".

הצעה שאסור לפספס

מבצע מיוחד: חודשיים ראשונים חינם על כל ברי המים של תמי 4

לכתבה המלאה

בתוך כך, המשטרה עצרה בסוף השבוע צעיר ערבי תושב מזרח ירושלים בחשד שהשליך חפץ מרכבו לעבר משפחה חרדית שצעדה במדרכה - על רקע גזעני. מעצרו הוארך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully