וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכירו את יועץ הבינה המלאכותית של ראש ממשלת רומניה

עודכן לאחרונה: 2.3.2023 / 12:33

ניקולאיה צ'וקה הציג לראווה את "יועץ הכבוד החדש שלו" - עוזר בינה מלאכותית בשם "איון" - שלדבריו הוא הראשון מסוגו: "תפקידו העיקרי יהיה לנטר רשתות חברתיות וליידע את הממשלה "בזמן אמת על ההצעות והרצונות של האזרחים הרומנים"

ראש ממשלת רומניה ניקולאיה צ'וקה הציג לראווה את "יועץ הכבוד החדש שלו" - עוזר בינה מלאכותית בשם "איון" (Ion), שלדבריו, הוא הראשון מסוגו.

העוזר פותח על ידי חוקרים רומנים ותפקידו העיקרי יהיה לנטר רשתות חברתיות וליידע את הממשלה "בזמן אמת על ההצעות והרצונות של האזרחים הרומנים", אמר צ'וקה אתמול (רביעי). הוא הוסיף כי החבר החדש בפמליה שלו - מכשיר בצורה של מראה - הוא "היועץ הממשלתי הראשון שמשתמש בבינה מלאכותית".

ראש ממשלת רומניה ניקולאיה צ'וקה הציג לראווה את "יועץ הכבוד החדש שלו" – עוזר בינה מלאכותית בשם "איון" (Ion). אתר הפרויקט, צילום מסך
ניקולאיה צ'וקה מול "איון"/צילום מסך, אתר הפרויקט

"היי, הענקת לי חיים, והתפקיד שלי כעת הוא לייצג אותך, כמו מראה", אמר היועץ בקול שלוו במהלך השקתו. "מה תרצה לדעת על רומניה?" איון "ישתמש בטכנולוגיה ובינה מלאכותית כדי להבין מהי דעת הקהל במדינה באמצעות שימוש ב"מידע נגיש ציבורית ברשתות החברתיות", על פי מסמך ממשלתי.

בנוסף, אזרחי רומניה יוכלו לשוחח עם איון באתר הפרויקט. "אני מאמין שהשימוש בבינה מלאכותית צריך להיות חובה כדי לשפר את קבלת ההחלטות", אמר צ'וקה. רומניה היא אחת המדינות העניות באיחוד האירופי, אך היא מתוארת כ"עמק הסיליקון" של מזרח אירופה עם מגזר הייטק משגשג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully