וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משרד החוץ האמריקני: הצהרות סמוטריץ' חסרות אחריות ודוחות

עודכן לאחרונה: 1.3.2023 / 22:45

דובר משרד החוץ האמריקני פרסם הצהרה בה גינה את דבריו של שר האוצר כי המדינה צריכה "למחוק" את חווארה. "ההצהרות הפרובוקטביות האלו הן בגדר הסתה", אמר הדובר. בהמשך ההצהרה הוא קרא לראש הממשלה להתנער מהדברים באופן פומבי

גינוי דובר משרד החוץ האמריקני/היוטיוב של משרד החוץ האמריקאי

דובר משרד החוץ האמריקני נד פרייס אמר היום (רביעי) כי הצהרות שר האוצר בצלאל סמוטריץ' על הפרעות בחווארה הן חסרות אחריות, מגעילות ודוחות.

"אנחנו מגנים את ההצהרות הפרובוקטיביות האלה שהן בבחינת הסתה וקוראים לראש הממשלה נתניהו להתנער מהן בפומבי ולצאת נגדן", אמר.

שר האוצר בצלאל סמוטריץ' מציג את תקציב המדינה והתוכנית הכלכלית לשנים 2023-2024, באולם בבניין ג'נרי, בנק ישראל 7, ירושלים. רוני כנפו
בצלאל סמוטריץ'/רוני כנפו

שר האוצר בצלאל סמוטריץ' אמר מוקדם יותר היום כי המדינה צריכה "למחוק" את העיירה הפלסטינית חווארה, בהמשך להתבטאויות של חלקי מחברי מפלגתו השבוע.

"מדינת ישראל צריכה לעשות את זה. חס וחלילה לא אנשים פרטיים. קראתי להרגעת הרוחות ושום פנים ואופן לא להיגרר לאנרכיה שאנשים לוקחים את החוק לידיים. מה שתורם לליבוי היצרים זה שאנשים נרצחים בכבישים", אמר סמוטריץ'.

היום אישרה היועצת המשפטית לממשלה גליה בהרב-מיארה לפתוח בחקירה נגד ח"כ צביקה פוגל בחשד להסתה. ח"כ פוגל התראיין ברדיו גלי ישראל ואמר בין היתר כי "חווארה סגורה ושרופה. זה מה שאני רוצה לראות. רק ככה נשיג הרתעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully