וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

21 תושבי הגליל נעצרו בחשד למעורבות ברצח על רקע סכסוך משפחות

עודכן לאחרונה: 1.3.2023 / 21:15

לפי החשד, העצורים היו מעורבים ברצח שני גברים בכפר בענה ביום ראשון וברצח אדם נוסף כבן 40 יום לאחר מכן, שאירע כנקמה על הרצח הכפול. במסגרת הפשיטה והמעצרים אותר גם חמ"ל בבית אחד החשודים בו נמצאו מסכים רבים, משקפות, מכשירי קשר ואמצעים נוספים

פשיטה ומעצר 21 חשודים ברצח בכפר בענה/דוברות משטרת ישראל

21 תושבי הכפר בענה שבגליל נעצרו הבוקר (רביעי) בחשד למעורבות במקרי רצח ואלימות על רקע סכסוך משפחות עבריינים בכפר. במסגרת האירועים, נרצחו במהלך השבוע האחרון שלושה גברים ואדם נוסף נפצע קשה.

כוחות משטרה ומג"ב פשטו הבוקר על הכפר ועצרו את החשודים. במסגרת הפשיטה אותר בבית אחד החשודים חמ"ל בו נמצאו מסכי מחשב רבים, משקפות, מכשירי קשר ואמצעים נוספים שלפי החשד שימשו לפעילות העבריינית של משפחת הפשע.

אמצעים שנתפסו במהלך פשיטה על הכפר בענה, 1 במרץ 2023. דוברות משטרת ישראל
אמצעים שנתפסו במהלך פשיטה על הכפר בענה, 1 במרץ 2023/דוברות משטרת ישראל

ביום ראשון נהרגו שני גברים בקטטה בין תושבי הכפר. צוותי מד"א שהגיעו לזירה נאלצו לקבוע את מותו של גבר בן 50 במקום. פצוע נוסף שהיה מחוסר הכרה פונה מהמקום, ובהמשך קבעו את מותו צוותי חייאן.

יום לאחר מכן גבר בשנות ה-40 לחייו נורה למוות סמוך לצומת שבע, שבאזור הכפר. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע, כשעל פי החשד מדובר בנקמה על הרצח הכפול שאירע יום קודם. כל אלו על רקע סכסוך בין משפחות שנמשך שנים.

  • עוד באותו נושא:
  • בענה
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully