וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הפורצים האוהבים": כך גנבו בני זוג רכוש מרכבים בחיפה. צפו

עודכן לאחרונה: 1.3.2023 / 8:51

כתב אישום הוגש נגד גבר וצעירה בגין שורת פריצות לרכבים בעיר. אחרי חקירה ארוכה, תפסו אותם לפני כשבוע בלשי חיפה "על חם". בסרטון שצולם נראים השניים נשענים על רכב של איש עסקים, תוך שהם מתחזים לזוג אוהבים, פורצים לתוכו וגונבים דברים יקרי ערך

בווידאו: אישום נגד הפורצים האוהבים/דוברות משטרת ישראל

כתב אישום הוגש ביום ראשון בבית משפט השלום בחיפה נגד צעירה וצעיר המוכרים היטב למשטרה, בגין פריצה לרכב, תוך שהם מנסים להסוות את מעלליהם בטכניקה ישנה ומוכרת - רומנטיקה. אלא שבלשי חיפה ש"ישבו להם על הזנב" זה ימים ארוכים, היו גם הם בזירת הפעולה הלילית שלהם, תיצפתו אחר "המשחק המקדים", תיעדו את הפריצה והגניבה וסיכלו את ניסיון ההימלטות ברכבם של "הפורצים האוהבים", שניות לאחר שנכנסו אליו והתכוונו לצאת בו לדרכם ולהסתלק מהמקום. הם נחשדו גם בכמה מקרי פריצה אחרים לרכב שאירעו בימים שקדמו לאירוע זה בשדרות בן גוריון במושבה הגרמנית בעיר ובשכונת רמות רמז, שם הגבר מתגורר.

האירוע המתועד כולו התרחש ביום שני שעבר בסביבות השעה 20:00 באזור מסעדות סטלה מאריס בחיפה, אחת מנקודות תצפית הנוף הרומנטיות על הכרמל. מכתב האישום עולה שהשניים שהגיעו למקום במכוניתו של טחאינה, הסתובבו בין המכוניות החונות תוך שהם מביטים פנימה לתוכן ובוחנים אותן. סמוך לשעה 20:45 נראית הצעירה נשענת על רכבו של איש עסקים שחנה במקום ונכנס עם חבר למסעדה המשקיפה למפרץ חיפה.

המאהב הצעיר נראה נשען על הנאהבת הצעירה ומחבק אותה, הם מביטים ימינה ושמאלה ובוחנים את סביבתם וכפי שמתואר לפרוטרוט בכתב האישום, הגבר נראה מאיר לתוך הרכב באמצעות פנס, מוציא מכיס הג'קט שלבש כפפות שחורות, עוטה אותם על ידיו ומנפץ את חלון הרכב הימני אחורי. אז, על פי כתב האישום, נכנס הגבר לרכב עם פלג גופו העליון, נטל מהמושב תיק שהכיל דברי ערך וכן כסף מזומן בשקלים ומטבע זר, דולרים ולירות טורקיות בשווי של אלפי שקלים, שהכין לקראת נסיעה שלו לחו"ל ביום למחרת.

אישום נגד הפורצים האוהבים
28.02.23. דוברות משטרת ישראל
נשען על "אהובתו", ופורץ לרכב. מתוך סרטון תיעוד הגניבה/דוברות משטרת ישראל

זוג החשודים האוהבים, מוחמד טחאינה בן ה-30 מכפר מנדא המתגורר בחיפה, וסהרה נאסר בת ה-29 מחיפה נעצרו במקום, והם מוחזקים מאחורי סורג ובריח מאז. על פי איכון אוזניות אייר פודס של אייפון שנגנבו מתושבת חיפה, הגיעו חוקרי משטרת חיפה אליהן ולדברי ערך אחרים גנובים אחרים, שעל פי החשד הסליק טחאינה.

בשנה שעברה הורשעה סהרה נאסר, בהתאם להודאתה, בפריצה וגניבת רכב כשניפצה שמשת חלון מכונית שחנתה בחיפה. היא התניעה את הרכב, החלה בנסיעה לכיוון ג'נין, ובדרך נעצרה על ידי שוטרים בצומת מגידו. אולם, בבית המשפט היא הרשימה את השופט ד"ר זיאד פלאח, שקבע כי "הנאשמת הצטערה על מעשיה והתרשמתי שאכן מדובר בחרטה כנה ואמיתית".

ביולי אשתקד הוא נעתר לעו"ד חמודי מסרי ושפט אותה לעשרה חדשים בלבד, וגם זאת בניכוי ימי מעצרה. היא ריצתה רק כארבעה מהם ושוחררה בנובמבר שחרור מנהלי ללא תנאי - בשל מצוקת מקום בבתי הסוהר. המאסר על תנאי של חצי שנה שהוטל עליה אז עדיין בר הפעלה. זו לא הפעם הראשונה בה השניים נעצרים יחד. בשנה שעברה היא נעצרה בחשד שגנבה עבורו כלי רכב אותם הם העבירו לשטחים.

עתה, במקביל להגשת כתב האישום, מבקשת המשטרה את הארכת מעצרם עד תום ההליכים המשפטיים כנגדם. השופט אחסאן חלבי קבע לשבוע הבא דיון לגופה של הבקשה, ובינתיים, בהסכמת סנגורם, עו"ד אמיר אבו-חאטום, הלומד את תיק החקירה, הוא האריך את המעצר עד להחלטה אחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully