וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרמטכ"ל: נחקור לעומק את אירועי הפורענות בחווארה

עודכן לאחרונה: 28.2.2023 / 15:01

הלוי גינה גם את האלימות שהפעילו מתנחלים כלפי חיילים ואמר כי "הפיגועים והאירועים האחרונים גבו מאתנו מחיר כבד". לדבריו, "נסכל טרור מכל סוג, ונמשיך לפעול בכלל האמצעים המבצעיים והמודיעיניים" על מנת ללכוד את המחבלים מרצף הפיגועים האחרונים שטרם נתפסו

בווידאו: נזקי ההתפרעויות בחווארה, 27 בפברואר 2023/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א לחוק זכויות יוצרים

הרמטכ"ל הרצי הלוי גינה היום (שלישי) את הפרעות שביצעו מתנחלים בחווארה בתחילת השבוע, ואמר כי אלו ייחקרו לעומק יחד עם הפיגועים האחרונים. ההרמטכ"ל אמר את הדברים לאחר תחקיר שקיים היום בחטיבת הבקעה והעמקים בעקבות הפיגועים הקטלניים שאירעו בימים האחרונים בחווארה ובים המלח, שבהם נרצחו שלושה אנשים. המחבלים טרם נתפסו, וכוחות צה"ל ממשיכים במצוד אחריהם.

הרמטכ"ל אמר כי "הפיגועים והאירועים האחרונים גבו מאתנו מחיר כבד, ואנו מתחקרים ולומדים אותם. נסכל טרור מכל סוג, ונמשיך לפעול בכלל האמצעים המבצעיים והמודיעיניים על מנת ללכוד את המחבלים". לאחר רצף הפיגועים האחרונים, צה"ל פרס באזור. ארבעה גדודים נוספים.

הרמטכ"ל גינה את האלימות נגד חיילי צה"ל ומשרתי כוחות הביטחון. "צה"ל הוא האחראי על הביטחון ביהודה ושומרון. גם אירועי הפורענות החמורים בחווארה לאחר הפיגוע הקשה, יתוחקרו לעומקם", הוסיף.

נזקי ההתפרעויות בחווארה, 27 בפברואר 2023. רויטרס
נזקי ההתפרעויות בחווארה, 27 בפברואר 2023/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully