וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: ישראל צריכה לפעול באותה נחישות כדי למנוע אלימות נגד ישראלים ונגד פלסטינים

עודכן לאחרונה: 27.2.2023 / 21:45

משרד החוץ האמריקני אמר כי הוא מודאג מהאירועים האלימים של היומיים האחרונים. ארצות הברית גינתה את הפיגועים בחווארה וליד יריחו, ואת הפוגרום בחווארה

בווידאו: בנימין נתניהו ושר החוץ האמריקני אנתוני בלינקן/מערכת וואלה!

משרד החוץ האמריקאי אמר היום (שני) כי הוא מודאג מאוד מהאירועים האלימים של היומיים האחרונים בישראל ובשטחים. דובר משרד החוץ האמריקני נד פרייס גינה בתדרוך לכתבים את הפיגועים בחווארה וליד יריחו וכן את הפוגרום בחווארה והדגיש כי ארה"ב מצפה מישראל להקדיש את אותם משאבים כדי למנוע אלימות נגד ישראלים ונגד פלסטינים ולהעמיד לדין את האחראים.

אנחנו מגנים את האלימות הנרחבת וחסרת האבחנה מצד מתנחלים נגד אזרחים פלסטינים. המעשים האלה בלתי מקובלים. אנחנו מעריכים את דבריהם של ראש הממשלה נתניהו והנשיא הרצוג שקראו להרגעת המצב. אנחנו מצפים מממשלת ישראל להבטיח כי האחראים לכך יעמדו לדין על מעשיהם בנוסף לתשלום פיצויים לקורבנות על הנזקים", אמר פרייס.

דובר משרד החוץ האמריקני, נד פרייס במהלך תדרוך עיתונאים בבית הלבן 9 בפברואר 2021. רויטרס
דובר משרד החוץ האמריקני נד פרייס/רויטרס

פרייס הוסיף: "על ישראל לפעול באותה מידה של נחישות בכל מקרי האלימות ולהשקיע את המשאבים זהים כדי למנוע התקפות כאלה ולהעמיד לדין את האחראים. האירועים האחרונים מדגישים את המצב השברירי בגדה ואת הצורך בשיתוף פעולה. ישראל והפלסטינים צריכים לעבוד יחד כדי להחזיר את הרגיעה על כנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully