וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוצמה יהודית החרימה את המליאה, בליכוד ביקרו: "מעשה חסר אחריות"

עודכן לאחרונה: 27.2.2023 / 20:25

לאחר שסיעת עוצמה יהודית הודיעה על החרמת דיון 40 החתימות, בכירים בליכוד הגיבו וגינו את ההחלטה: "כשיש הצבעה של השמאל נגד ממשלת ימין - כולם מתייצבים". גורמים בסביבת בן גביר טענו כי הוא זועם על כך שלא הוזמן להשתתף בהערכת מצב שכינס אמש נתניהו

בוודידאו: איתמר בן גביר בזירת הפיגוע בירושלים/צילום: לפי סעיף 27 א׳ לחוק זכויות יוצרים

סיעת עוצמה יהודית הודיעה מוקדם יותר היום (שני) כי תחרים את דיון 40 החתימות שהתקיים היום במליאה, "ככה לא מתנהגים לשותפים בממשלה". בכירים בליכוד יצאו כנגד הצעד "מעשה חסר אחריות נגד ממשלת ימין". כמו כן, גורמים מסביבתו של בן גביר מסרו כי הוא "הוא זועם על ההתנהלות מולו".

חברי סיעת עוצמה יהודית הודיעו היום במאחז אביתר כי לא יגיעו לדיון והצבעה של 40 החתימות. זאת, לטענתם במחאה כנגד "מדיניות ההכלה של ראש הממשלה ושר הביטחון". חברי הסיעה טענו כי המדיניות חייבת להשתנות והוסיפו "ולא ניתן יהיה לנהל מדיניות עצמאית בלי לשתף את השותפות הבכירות שבממשלה".

"לא יתכן שנשמע על ועידות מדיניות וסיכומים מדיניים בתקשורת, שיחליטו לבד על הסרת איטום בתי מחבלים", מסרו גורמים בעוצמה יהודית, "לא ייתכן שיפנו תושבים מאביתר בניגוד להסכמים קואליציוניים ובניגוד למדיניות הימין". בהמשך היום, הודיעה גם סיעת יהדות התורה כי תחרים את הדיון. זאת, לטענתם בעקבות "אי כיבוד ההסכם הקואליציוני סביב התקציב"

מתוך מסיבת העיתונאים של השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר ומפכ"ל המשטרה רב ניצב קובי שבתאי. רוני כנפו
"לא יתכן שנשמע על ועידות מדיניות וסיכומים מדיניים בתקשורת", בן גביר/רוני כנפו

גורמים בסביבתו של בן גביר מסרו לוואלה זועם על ההתנהלות מולו בימים האחרונים. לפי הגורמים, בן גביר כועס על כך שבין היתר על כך שלא הוזמן לישיבת הערכת מצב שקיים אתמול ראש הממשלה נתניהו ולא עודכן במסקנות שעמן חזרה המשלחת הישראלית מעקבה. בנוסף, במוצאי שבת קיבל בן גביר טלפון מהמפכ"ל קובי שבתאי בו עדכן אותו על ההחלטה לשחרר את האיטום של בית המחבל שביצע את הפיגוע בנווה יעקב בירושלים ועוד. גורמים בעוצמה יהודית טענו: "ככה לא מתנהלים עם שותפים".

בכירים במפלגת הליכוד הגיבו להחלטתה של עוצמה יהודית ומסרו כי "ההיעדרות מההצבעה היום בכנסת היא מעשה חסר אחריות נגד ממשלת ימין. כשיש הצבעה של השמאל נגד ממשלת ימין - כולם מתייצבים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
מפכ"ל המשטרה קובי שבתאי, מצעד הגאווה, ירושלים, 2 ביוני 2022. יונתן זינדל, פלאש 90
הודיע לבן גביר על שיחרור האיטום של בית המחבל, המפכ"ל שבתאי/פלאש 90, יונתן זינדל

בכירים בעוצמה יהודית מסרו בתגובה כי "מדיניות ההכלה של נתניהו והליכוד מאז הוקמה ממשלת הימין היא מעשה חסר אחריות. כשיש טרור של מחבלים נגד ישראלים - ישראל צריכה להלום בטרור ולא להיכנע לו".

דיון 40 חתימות הוא דיון שיזמה האופוזיציה בנוכחות חובה של ראש הממשלה נגד הרפורמה המשפטית. מלבד נתניהו, אין כל מחויבות של חברי הממשלה או הקואליציה להגיע ולהשתתף בו אך חברי עוצמה יהודית הודיעו על העדרותם במטרה להעביר מסר מחאה נגד הממשלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully