וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עסק משפחתי: אם ובתה מהצפון נעצרו בחשד לסחר סמים

עודכן לאחרונה: 27.2.2023 / 13:28

שוטרים שהגיעו לחיפוש בבית השתיים מצאו חמש פלטות של חשיש וחמישה גרם קוקאין. על פי הודעת המשטרה, בזמן הפעילות בת ה-42 ובת ה-17 "יצרו פרובוקציות", ותקפו את השוטרים

בווידאו: מאות שוטרים פשטו על מתחם לא חוקי ששימש כתחנת סמים בעכו/דוברות משטרת ישראל

המשטרה עצרה אתמול (ראשון) אם בת 42 ובתה בת ה-17, תושבות בסמת טבעון בצפון, בחשד שהחזיקו חמש פלטות של חשיש וחמישה גרם של קוקאין. שוטרים הגיעו לחיפוש בביתן, שם נמצאו הסמים. על פי הודעת המשטרה, במהלך הפעילות השתיים "החלו ליצור פרובוקציות", ואף תקפו את השוטרים. הן יובאו בהמשך לדיון בהארכת מעצרן.

ניידות משטרה. שלומי גבאי
ניידת משטרה. ארכיון/שלומי גבאי

לפני כשבוע עצרה המשטרה תושב לוד בחשד שהפעיל תחנת סמים בשכונת הרכבת, תוך שהוא משתמש בבלדריות בנות עשר. לפי המשטרה, במהלך פעילות נמצאה תחנת הסמים שבה אותרו קוקאין, הרואין, קריסטל ודוסה במשקל של מאות גרמים, כשבמקום נצפו קטינות בנות עשר ששימשו כשליחות והחביאו את הסמים עם הגעת המשטרה למקום. השוטרים עצרו לחקירה את תושב המקום בשנות ה-30 לחייו בחשד למעשה ובתום חקירתו נעצר.

לפני כשבועיים פשטו יותר מ-350 שוטרים על מתחם עברייני סמוך לכניסה הדרומית של עכו, סמוך לקניון עזריאלי. על פי החשד, מתחם המגורים שנבנה ללא היתר ובאופן לא חוקי משמש כתחנת סמים כ-40 שנה. במהלך הפעילות התבצעו מעצרים ופעולות הריסה של מבנים לא חוקיים במקום, הרחובות הסמוכים נחסמו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully