וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמוטריץ': להחזיר את המשלחת מירדן, לשדר שבעל הבית השתגע

עודכן לאחרונה: 26.2.2023 / 17:13

השר במשרד הביטחון קרא לנקוט ביד קשה בעקבות הפיגוע בחווארה. "'רגיעה'" תושג רק כשצה"ל יכה בערי הטרור ומחולליו ללא רחם, בטנקים ובמסוקים", אמר. "נדרוש כינוס מידי של הקבינט"

בווידאו: פצועים באירוע ירי, חווארה, 26 בפברואר 2023/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א לחוק זכויות יוצרים

השר בצלאל סמוטריץ' קרא היום (ראשון) להגיב ביד קשה בעקבות הפיגוע בחווארה, שבו נרצחו שני אחים, ולהשיב את המשלחת הביטחונית מירדן.

"הלב נקרע מצער על הרצח האכזרי של האחים הלל ויגל יניב הי"ד מהישוב הר ברכה בפיגוע הטרור בחווארה", מסר סמוטריץ'. "אני עצמי עברתי שם דקות ספורות לפני הפיגוע, וכל יום עוברים שם אלפים רבים של יהודים בדרכים. כל יהודי הוא מטרה עבור אותם מחבלים צמאי דם.

לדבריו, "אני קורא לראש הממשלה להחזיר את המשלחת הישראלית מעקבא לאלתר. 'רגיעה' תושג רק כאשר צה"ל יכה בערי הטרור ומחולליו ללא רחם, בטנקים ובמסוקים, באופן שישדר שבעל הבית השתגע ויוציא להם את החשק לפגוע בנו. נדרוש כינוס מיידי של הקבינט לקבלת החלטות".

ראש הממשלה נתניהו ושר האוצר בצלאל סמוטריץ יקיימו  מסיבת עיתונאים בהשתתפות שר הכלכלה ניר ברקת ושר החוץ אלי כהן 25 בינואר 2022. יונתן זינדל, פלאש 90
ראש הממשלה נתניהו ושר האוצר בצלאל סמוטריץ יקיימו מסיבת עיתונאים בהשתתפות שר הכלכלה ניר ברקת ושר החוץ אלי כהן 25 בינואר 2022/פלאש 90, יונתן זינדל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully