וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו: "אני רוצה לתת לכם אגרוף להלום בהם"

עודכן לאחרונה: 25.2.2023 / 20:11

ראש הממשלה התבטא בישיבת הממשלה על המחאות על המהפכה המשפטית ותקף בחריפות את המפגינים. "אני רוצה לתת לכם אגרוף להלום בהם, הם אותם האנשים שהפגינו נגד הסכם הגז וחיסוני הקורונה". כיממה לאחר מכן פרסם הבהרה בה טען לעיוות דבריו מצד התקשורת וראשי האופוזיציה

בווידאו: ישיבת ממשלה מרתונית לקראת אישור התקציב/מערכת וואלה!

ראש הממשלה בנימין נתניהו התבטא אתמול (שישי) במהלך ישיבת הממשלה בעניין המחאות על המהפכה המשפטית ותקף בחריפות את המפגינים. לפי דיווח ב"אולפן שישי" בערוץ 12, נתניהו אמר לשרים בישיבת הממשלה: "אני רוצה לתת לכם אגרוף להלום בהם". מובילי המאבק מסרו בתגובה כי "הוא התחרפן לגמרי".

עוד אמר נתניהו כי "אותם האנשים שהפגינו נגד הסכם הגז ונגד החיסונים בקורונה - הם אותם אנשים שמוחים היום. כמו שהם אמרו אז שהסכם הגז יעשה נזק - ככה הם אומרים גם היום שתעשה הרפורמה. צריך להלום בשקר", כך לפי הדיווח באולפן שישי.

זמן קצר לאחר מכן, פורסמה הבהרה מטעם לשכת ראש הממשלה. "כשראש הממשלה השתמש במילה להלום הוא התכוון לנגח בטיעונים השקריים של מי שמנסים להפיץ את הבהלה, ולא להלום פיזית באיש", נמסר.

ישיבת ממשלה לדיון על התקציב, 23 בפברואר 2023. קובי גדעון, לשכת העיתונות הממשלתית
"התחרפן לגמרי"/לשכת העיתונות הממשלתית, קובי גדעון

לשכת ראש הממשלה פרסמה הערב את התמלול המדויק מהפרוטוקול (סטונגרמת הממשלה) של דברי נתניהו.

על פי הפרוטוקול, השר חיים כץ אמר: "אני מקווה שהם ימחו גם מוחרתיים". נתניהו ענה: "הם אמרו לנו מה קורה. תבינו מה עשינו כאן, מה חוללנו - אנחנו שמנו את ישראל בעצם בעצמאות אנרגטית, במצב שמחיר הגז אצלנו, כמה הוא, שליש מהממוצע העולמי? שליש מהממוצע העולמי. אתם זוכרים איזה דברים אמרו? אני רוצה שתצטיידו בזה ותיתנו פשוט את האגרופים בחזרה, מה שנקרא. זה לא רק להלום בטרור, כמו שאמרנו, זה גם להלום בשקר, להלום בשקר. תראו מה זה, איזו תוצאה".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
בנימין נתניהו, יריב לוין, מאי גולן, הצבעה במליאת הכנסת, 22 בפברואר 2023. יונתן זינדל, פלאש 90
נתניהו: "הצביעות של התקשורת והאופוזיציה היא בור בלי תחתית"/פלאש 90, יונתן זינדל

כיממה לאחר מכן, פרסם נתניהו פוסט בחשבון הפייסבוק שלו - בו התייחס לסיקור התקשורתי על הדברים שאמר - וטען כי בוצע סילוף לדבריו. "הצביעות וחוסר האחריות של התקשורת וראשי האופוזיציה היא בור בלי תחתית", כתב. "הם מכוונים ליצור אנרכיה במדינת ישראל ולפגוע בכלכלתה כדי להביא לבחירות שישיות. במשך שבועות הם שותקים מול קריאות מפורשות של מנהיגי המחאה לשפיכות דמים, הוצאת השקעות מישראל, ורצח ראש הממשלה - ובוחרים לתקוף דווקא אותי, על ידי עיוות מכוון של דבריי", טען.

"לכל מי ששמע את הדברים היה ברור שכוונתי הייתה לנגח את הטענות השקריות של אלה שמפיצים תבהלה, ולא שום קריאה לאלימות או פגיעה בזכות ההפגנה. הם אינם מוכנים לקבל את העובדה שהם הפסידו בבחירות. לשם זה הם מוכנים למוטט את הבית. הם צריכים להתבייש באופן שבו הם מנסים לעוות את התודעה של הציבור בישראל. אני קורא לקולות האחראים באופוזיציה לא לשתף פעולה עם ההפקרות הזאת ולהיכנס מיד להידברות רצינית לטובת כל אזרחי ישראל ומדינת ישראל", הוסיף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully