וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפעם השנייה בחודש אחד: דוב ברח ממתחם סגור בגן החיות של סנט לואיס

מערכת וואלה! חדשות

עודכן לאחרונה: 24.2.2023 / 5:27

בן, דוב משקפיים בגיל 4, ברח מהכלוב בשעת צהריים, והמבקרים בגן נאלצו להתפנות לביתנים סגורים עד שהוא נלכד. בתחילת החודש הוא ברח בפעם הראשונה על ידי טלטול גדר הפלדה של המתחם באופן שגרם לכבל להיקרע. הגדר חוזקה, אבל הדוב הצעיר הצליח להימלט שוב

להקת זאבים ארקטיים משחקים יחד בשלג בגן חיות בקנדה. 23 בדצמבר 2022/רויטרס

מבקרי גן החיות של סנט לואיס נאלצו אתמול (חמישי) למצוא מקלט בתוך מבנים בגן החיות, לאחר שדוב הצליח לברוח מהמתחם הסגור שלו. כשלעצמו זהו מאורע חריג, אבל מה שעושה אותו למטריד במיוחד היא העובדה שמדובר בפעם השנייה החודש שהדוב מצליח להימלט.

הדוב החמקן, בן, שגילו ארבע שנים, הוא דוב משקפיים, ומוצאו מהרי האנדים בדרום אמריקה. לאחר שהוא נמלט מהמתחם, בשעה 13:00, ושומרי גן החיות גילו שהוא לא נמצא בכלוב, הם הפעילו את נוהל החרום ופינו את המבקרים לכמה ביתנים סגורים. בן הספיק לשוטט במשך כשעה, עד שהתגלה ליד גדר גן החיות הסמוכה לנהר.

הדוב בן. שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, אתר רשמי
הדוב בן במהלך בריחתו בגן החיות, 23 בפברואר 2023/אתר רשמי, שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

בפעם הקודמת שהדוב הצליח להתחמק מהכלוב, ב-7 בפברואר, הוא הצליח לשוטט במשך שעה וחצי. אז היה זה מחוץ לשעות הביקור בגן החיות, בשעה 8:00 בבוקר. בתחקיר שערך גן החיות התברר שהוא טלטל את גדר הפלדה של המתחם, וגרם לקריעה של כבל שהובילה לשחרורו. הוא הורדם בעזרת חץ והוחזר לכלוב. לאחר בריחתו חוזקה הגדר, אך הדוב הצליח להימלט שוב, עדיין לא ברור כיצד. בגן החיות אומרים שגילו הצעיר של הדוב, שנולד בגן החיות של קווינס והועבר לסנט לואיס כחלק מתוכנית השימור של דובי המשקפיים, אחראי למזגו התוסס ולמוטיבציה שלו לשוטט מחוץ למתחם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully