שלום דומרני. גדעון מרקוביץ' פלאש 90, עיבוד תמונה
שלום דומרני/עיבוד תמונה, גדעון מרקוביץ' פלאש 90

החיבורים החדשים של דומרני בעולם הפשע: "הוא לא שכח ולא סלח"

עודכן לאחרונה: 25.2.2023 / 16:40

ראש ארגון הפשע בני שלמה היה יריבו של דומרני המכונה "הבוס". הקלפים נטרפו לאחר שמקורבו של שלמה רשם סולחה עם האחים לביא, ששיתפו פעולה עם דומרני. כעת, העבריין הבכיר מהדרום, שעדיין זוכר את ניסיון החיסול של בנו, יוצר חיבורים חדשים

מאז חיסולו של יריבו הגדול, ראש ארגון הפשע בני שלמה - כעת שלום דומרני, מי שמכונה "הבוס" שהשתחרר מהכלא באוקטובר 2021, מארגן את השורות בארגונו. לאחרונה מתקרבים אליו עבריינים שבעבר נחשבו חיילים בארגונים אחרים שהיו יריבים בעקבות כמה אירועי פשע ששינו את מפת הפשיעה באזור לכיש מקצה לקצה.

זה התחיל בהנחת המטען בחתונה של בני משפחת לביא, עבר דרך ניסיון החיסול של בנו של דומרני ניסים המכונה "נינה" שנפצע קשה למרות שלא היה שנים ארוכות בעולם הפשע וכמובן חיסולו של העבריין הבכיר בני שלמה בחודש אוקטובר האחרון.

"אחרי הרצח של שלמה רואים כמה חיבורים חדשים", מספר לוואלה גורם המעורה בפרטים. "הסולחה בין מי שנחשב מקורבו של שלמה, אייל נגר ובין האחים לביא, לא קשורה לדומרני למרות שמדובר באחים לביא שהיו בקואליציה איתו".

לא מדובר בארגון פשע משותף אלא בקואליציה שנלחמה בשלמה. "שלום לא שכח ולא סלח למי שהוא מפנה אצבע מאשימה על ניסיון החיסול של בנו שזה מבחינתו דבר שלא יעבור לשתיקה", אומר הגורם. בעקבות החיסול של שלמה, יש חיבורים של הארגון של דומרני עם עבריינים מאזור לכיש שלא היו יוצאים לפועל בזמן שבני שלמה היה חי.

עמוס לביא, אייל נגר, יהודה עמר בפגישה באולם אירועים ביהוד למפגש סולחה במסגרת מאמצי הצדדים להביא לשביתת נשק והרגעה אחרי חיסולו של העבריין בני שלמה. רחובות ניוז, אתר רשמי
הסולחה הגדולה בעולם הפשע בין אייל נגר לאחים לביא/אתר רשמי, רחובות ניוז
ניסים דומרני, בנו של שלום דומרני. פייסבוק, צילום מסך
אביו לא שכח את ניסיון החיסול של בנו. ניסים דומרני/צילום מסך, פייסבוק

תיעוד ניסיון החיסול של ניסים דומרני, בנו של שלום דומרני

בווידאו: תיעוד ניסיון החיסול של בנו של שלום דומרני/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים ושי מכלוף

גם במשטרה נערכים לאפשרות ש"הבוס" ינסה לפגוע במי שניסו לחסל את בנו. "אנחנו נערכים לכל תרחיש לפגיעה של כזה או אחר או לפגיעה במישהו שאמור לצאת ממאסר ולהשתחרר בעוד תקופה קצרה", אומר גורם בכיר במשטרה.

גם בתקופה האחרונה, חוקרי ימ"ר לכיש פיענחו כמה מקרי הנחת מטענים ותפיסת אמל"ח אצל עבריינים. למרות חיסול ארגון הפשע של בני שלמה במרכז הארץ, בימ"ר לכיש ממשיכים לפעול בקרב ארגוני פשיעה במטרה לעצור את העבריינים ולמנוע פגיעה בחפים מפשע.

לפני כחודש עצרו אנשי ימ"ר לכיש גבר המזוהה עם אחד מארגוני הפשיעה באשקלון, כשברשותו מטען חבלה שאליו הוצמדו רסיסי ברזל ומערכת הפעלה. רק בשבוע שעבר נתפס צעיר שמזוהה עם ארגון פשיעה עם נשקים בביתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully