וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרקליטות ביקשה לאפשר למילצ'ן להעיד בתיקי האלפים בשיחת וידאו

עודכן לאחרונה: 22.2.2023 / 20:07

הבקשה הוגשה בין היתר בשל סירובו של איש העסקים שמתגורר בלונדון להגיע לישראל מטעמים רפואיים. מילצ'ן הינו עד מפתח בתיק 1000, שלפי כתב האישום, מימן את השמפניות והסיגרים לנתניהו ולרעייתו. "נוכח תרומתה הפוטנציאלית של העדות מתבקש ביהמ"ש לאשר אותה"

בווידאו: עדות רואה החשבון זאב פלדמן, ששימש גם כמנהל עסקי עבור מילצ'ן ופאקר/מערכת וואלה!

הפרקליטות הגישה היום (רביעי) בקשה לאפשר לאיש העסקים ארנון מילצ'ן להעיד במשפטו של ראש הממשלה בנימין נתניהו בשיחת וידאו. זאת, בין היתר, נוכח סירובו להגיע לישראל מטעמים רפואיים. בסוף שנה שעברה יצאו מספר בכירים בפרקליטות המדינה ללונדון, מקום מושבו הנוכחי של מילצ'ן, כדי לערוך לו רענון עד בטרם עדותו במשפט.

כפי שנכתב בבקשה, "נוכח תרומתה הפוטנציאלית של עדות מילצ'ן לבירור האמת ולקביעת ממצאים עובדתיים, סירובו של מילצ'ן להגיע לישראל לצורך מתן עדות והסכמתו להעיד בהיוועדות חזותית, וקיומם של אמצעים טכנולוגיים שיאפשרו לבית המשפט הנכבד ולבעלי הדין לצפות בעדות ולהציג לעד שאלות, ולנאשמים להיות בקשר עם באי כוחם ולהציג באמצעותם לעד שאלות - מתבקש בית המשפט הנכבד לאשר את גביית עדותו של מילצ'ן בדרך של היוועדות חזותית".

איש העסקים ארנון מילצ'ן. GettyImages
הפרקליטות ביקשה לאפשר לאיש העסקים להעיד בשיחת וידאו. נתניהו ומילצ'ן/GettyImages

מילצ'ן הוא עד מפתח בתיק 1000, ולפי כתב האישום שהוגש בעקבות פרשה, המוכרת גם כ"פרשת המתנות", מימן את קו האספקה של השמפניות והסיגרים לנתניהו ולרעייתו שרה.

לבקשה צפויים להתנגד סנגורו של נתניהו, עמית חדד, זאת בשל כך שעו"ד בעז בן צור, סנגורו השני של נתניהו, ייצג בתיק זה בתחילת החקירות במשטרה את מילצ'ן. ככל שהבקשה תתקבל עדותו של מילצ'ן תחול בחודש יוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully