וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: התקיפה של ישראל בדמשק כוונה נגד מפגש של מומחים איראנים לפיתוח מל"טים

עודכן לאחרונה: 22.2.2023 / 14:20

גורם המקורב למשטר אסד אמר כי מהנדס סורי וגורם איראני נהרגו בתקיפה האחרונה בבירת סוריה. המפגש עסק בקידום פיתוח מל"טים או טילים מתקדמים

בניין שנפגע בתקיפה ישראלית בדמשק/רשתות חברתיות

התקיפה האחרונה של ישראל בדמשק פגעה במתחם שבו גורמים איראניים נועדו כדי לקדם תכניות לפיתוח מל"טים או טילים - כך אמרו גורמים שונים לסוכנות הידיעות רויטרס. גורם המקורב למשטר אסד המעורה בפרטי התקיפה אמר כי היא כוונה נגד כינוס של מומחים סורים ואיראנים לייצור מל"טים.

"התקיפה פגעה במרכז שבו הם נפגשו כמו גם בדירה במבנה מגורים. מהנדס סורי וגורם איראני, לא בכיר, נהרגו", אמר הגורם. עם זאת, הוא ציין כי לא היו הרוגים משורות הבכירים האיראנים בכינוס. על פי מומחי צבא בישראל, התקיפה האחרונה, בנוסף לתקיפות אחרות של ישראל נגד תשתיות צבא סוריה ובעלי בריתו, מעידה על הסלמה במאבק החשאי בהתבססות של איראן בסוריה.

לפי התקשורת הרשמית בסוריה, התקיפה של ישראל אירעה זמן קצר אחרי חצות בלילה שבין ראשון לשני ופגעה בכמה אזורים בבירת סוריה. לפי הדיווח, חמישה בני אדם נהרגו ועוד 15 נוספים נפצעו. גורם צבאי ישראלי סירב לאשר או להכחיש שישראל הייתה אחראית לתקיפה האווירית, אך ציין כי כמה מההרוגים נפגעו בשוגג מטיל נ"מ סורי.

מתחם שהופצץ בדמשק ותקיפתו יוחסה לישראל, 19 בפברואר 2023. טוויטר, אתר רשמי
מתחם שהופצץ בדמשק ותקיפתו יוחסה לישראל, 19 בפברואר 2023/אתר רשמי, טוויטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully