וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החליקה על תרמיל פול ב"שוק פייסל הגדול" ותפוצה ב-165 אלף שקלים

עודכן לאחרונה: 22.2.2023 / 12:04

לאחר תאונתה בשוק בנהריה תושבת הצפון בת ה-70 נותחה ואושפזה, ולטענתה אף נגרמה לה נכות לצמיתות. 4 שנים לאחר האירוע היא תבעה את חברת הביטוח של הסופרמרקט בטענה שעל הנהלתו היה לנקוט באמצעי בטיחות נוקשים. "ראוי שכל שוק יבטיח שאין מכשולים בשטחו שיפגעו בלקוחותיו"

לקוחה שהחליקה על תרמיל פול בשוק פייסל. ללא, אתר רשמי
א' לאחר שהחליקה על תרמיל פול בשוק פייסל/אתר רשמי, ללא

תושבת הצפון בת 70 שהחליקה על תרמיל פול ב"שוק פייסל הגדול" תפוצה ב-165 אלף שקלים - כך לפי פשרה שהושגה לאחרונה בין הצדדים בבית משפט השלום בחיפה.

האירוע התרחש בצהרי יום לפני חמש שנים. באותו יום הגיעה א', האשה, לקניות בסופרמרקט הגדול ובעל המוניטין, הנמצא על גבולה הדרומי של העיר נהריה, בשטח השיפוט של היישוב מזרעה. היא צעדה במחלקת הירקות כשלפתע החליקה, נפלה ארצה ונחבלה בברכה. אז, בעודה שוכבת על רצפת החנות, הבחינה בתרמילי פול שהיו על הרצפה סמוך לרגלה, והשתכנעה שהם שגרמו להחלקתה ולפציעתה.

צוות אמבולנס של מד"א פינה אותה למרכז הרפואי לגליל בנהריה, עם נפיחות ברגל וכאבים. מצילום רנטגן התברר כי היא סובלת משבר בפיקת הברך. היא אושפזה, נותחה ואחרי מספר ימים שוחררה לביתה עם גבס, המלצות לנטילת משככי כאבים, ביקורת במרפאת חוץ של בית החולים, פיזיותרפיה, מנוחה בבית עם רגל מורמת, טיפול בנוגד קרישה. היא, שהועסקה כמטפלת בנכה צה"ל, נזקקה פתאום בעצמה לעזרה רבה בתפקודה האישי היומיומי, ונדרשה ל-30 יום של חופשת מחלה טרם תוכל לשוב לעבודה. הכאבים נמשכו גם אחר כך. לטענתה אף נגרמה לה נכות לצמיתות שאותה טרם תיעדה.

עו"ד ערן בקר. באדיבות המצולמים
עו"ד ערן בקר/באדיבות המצולמים

ארבע שנים לאחר מכן, ביוני 2022, היא תבעה את חברת הביטוח שביטחה את שוק פייסל. עורכי הדין ערן בקר ודנה בקי ממשרדו, שייצגו אותה בתביעה, טענו בשמה כי האשמה היא על הסופרמרקט, שהנהלתו הייתה צריכה לצפות מראש שהליכה על רצפה שעליה היו פזורים תרמילי פול הינה מסוכנת, והיה עליה לנקוט באמצעי בטיחות נוקשים. הם הפנו לשורה של מחדלים לכאורה ותבעו בשמה סכום של 240 אלף שקלים.

הם לא הצטרכו להופיע בבית המשפט כדי להוכיח את טענותיהם. בחודש שעבר הגיעו הצדדים לפשרה, הסכימו כאמור על הפיצוי, ובבית משפט השלום בחיפה הרשמת הבכירה דנה ביאלר נתנה להסכם תוקף של פסק דין.

תגובת עו"ד בקר: "אנו מרוצים מאוד מהפיצוי הגבוה שנפסק בנסיבות תיק זה. מן הראוי שכל שוק / סופר יבדוק ויפקח לאורך כל שעות הפעילות כי דרכי הגישה בסופר בכלל ומסביב לעמדות הפירות והירקות בפרט יהיו נקיים וללא מפגעים שעלולים להכשיל את הלקוחות בדרכם ולגרום לפגיעתם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully